آفتاب

نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک آغاز به کار کرد

نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک آغاز به کار کرد

نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا، نهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک با حضور معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده و معاون رئیس سازمان بهزیستی در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شد.

این نمایشگاه با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه گروه‌های مردم نهاد، سازمان‌های غیردولتی حامی مادر و کودک، مهدکودک‌ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، شرکت‌های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد و نشریات، کتاب‌ها و تمام خدمات اطلاعاتی مادران و کودکان حضور دارند.

هدف از برگزاری نمایشگاه اطلاع‌رسانی و معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در زمینه‌های رشد و نگهداری کودک، ایمنی، هوش و استعداد، آموزش و سرگرمی‌های فکری، پوشاک کودک و مادر، روانشناسی کودک و مادر، مراکز خدمات درمانی و همچنین حمایت از کالای ایرانی و مرتبط با نمایشگاه و سایر صنایع و خدمات مرتبط با موضوع مادر و کودک، حمایت از صادرات محصولات ایرانی و توسعه و افزایش صادرات غیر نفتی است.­

فضایی به‌عنوان شهر بازی نیز در این نمایشگاه بین برای استفاده کودکان بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. همچین تست بینایی‌سنجی، غربال گری اوتیسم و مشاوره و روان‌شناسی کودکان و خانواده از دیگر فعالیت‌های جانبی در این نمایشگاه است.

برپایی غرفه‌های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادان، معاینه جسمی، بینایی‌سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالاها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه، از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه از 15 شهریور تا­ 18 شهریور­ به مدت چهار روز ­در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

کد N1951590

وبگردی