آفتاب

موضع هوشمندانه کی روش در برابر برانکو ایوانکوویچ

موضع هوشمندانه کی روش در برابر برانکو ایوانکوویچ

سرمربی تیم ملی که بعد از جام جهانی و حتی پیش از آن با برانکو ایوانکوویچ دچار چالش شده بود، اکنون موضع نرمی را مقابل سرمربی پرسپولیس در پیش گرفته است.

به گزارش ایلنا، پس از صحبت های اخیر برانکو ایوانکوویچ در مورد کارلوس کی روش، همه منتظر بودند تا سرمربی تیم ملی در برنامه نود به همتای خود در پرسپولیس حمله کرده و با ادبیاتی تند در مورد او صحبت کند. زمانی که عادل فردوسی پور در مورد برانکو ایوانکوویچ و مشکلاتی که کی روش با این سرمربی دارد، سوال کرد، سرمربی تیم ملی موضعی هوشمندانه در مورد این سوال از خود نشان داده و گفت:

"شاید خیلی ها می خواهند این موضوع را جا بیاندازند که کی روش آدم بی عقلی است. بازیکنانی که خوب بازی می کنند در یکی از مفتخرترین باشگاه های آسیا اگر یک مربی عقل داشته باشد باید از آن تیم دعوت کند. ولی بعضی دوست دارند مشکل برانکو و کی روش را بگویند. بعضی ها می گویند چرا پرسپولیس فقط یک بازیکن دارد. واقعیت این است پنج، شش بازیکن از پرسپولیس در تیم ملی است. تقصیر کی روش نیست که که بهترین بازیکنان پرسپولیس به فروش رفتند."

 

کی روش به گفتن جملات بالا در پاسخ به سوال مجری برنامه نود اکتفا کرد. او هیچ توضیح اضافه ای در مورد روابطش با برانکو ایوانکوویچ و صحبت های اخیر او نداد. بی شک موضع فعلی کی روش با توجه به شرایط حساس تیم ملی در راه آماده سازی برای جام ملت های آسیا هوشمندانه ترین موضع ممکن بود که بسیاری از حواشی احتمالی را خنثی کرد.

 

 

کد N1949565

وبگردی