آفتاب
مدیرعامل مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر ناجا:

ترفیع درجه در ناجا منوط به آمادگی جسمانی است

ترفیع درجه در ناجا منوط به آمادگی جسمانی است

مدیرعامل مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر ناجا با بیان اینکه در مجموع وضع آمادگی جسمانی کارکنان ناجا نسبتاً مطلوب است، گفت: ترفیع درجه در نیروی انتظامی منوط به داشتن حد نصاب آمادگی جسمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالحسن گلمکانی در مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانه ورزش فرزندان کارکنان ناجا، با اشاره به اهمیت ورزش در نیروی انتظامی گفت: کلاس‌های ورزشی در طول تابستان برای فرزندان کارکنان ناجا برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۳۰۰ نفر از دختران و پسران در رده‌های سنی مختلف از فرزندان کارکنان ناجا در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند، ادامه داد: افراد منتخب در رشته‌های مختلف ورزشی برگزیده شده و می‌توانند در آینده به صورت حرفه‌ای در رشته‌های خود ادامه فعالیت دهند.

گلمکانی اضافه کرد: در برنامه‌های ورزشی کارکنان ناجا، از بهترین مربیان برای فرزندان استفاده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ورزش در ناجا اهمیت خاصی دارد به همین منظور کار در نیروی انتظامی سه روز در هفته با انجام ورزش آغاز می‌شود.

مدیرعامل مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر ناجا با بیان اینکه ورزش در ناجا یک ضرورت است، تأکید کرد: تمام کارکنان نیروی انتظامی به طور سالانه آزمون آمادگی جسمانی می‌دهند و در مجموع چهار سال فعالیت در ناجا برای اینکه بتوانند ترفیع درجه بگیرند، باید در آزمون‌های خاصی شرکت کنند و اگر نتوانند بر اساس آنچه در برنامه است، به حد نصاب آمادگی جسمانی برسند، در گرفتن درجه با مشکل مواجه خواهند شد.

گلمکانی در مورد وجود اضافه وزن در برخی کارکنان نیروی انتظامی گفت: اداره کل تربیت‌بدنی ناجا، بانک اطلاعاتی از وضعیت سلامت همه کارکنان را در اختیار دارد و در مواردی که اضافه وزن وجود داشته باشد، افراد زیر نظر مربیان، بهداری کل ناجا و مربیان فعالیت خواهند کرد تا به حد نصاب آمادگی جسمانی برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع با توجه به اینکه نیروی انتظامی یک سازمان بزرگ است، می‌توان گفت آمادگی در میان کارکنان در وضع مطلوب قرار دارد.

کد N1948540

وبگردی