آفتاب

پایان اعتراض دوهفته‌ای کارگران نیشکر هفت‌تپه/کارگران مشغول کار شدند

پایان اعتراض دوهفته‌ای کارگران نیشکر هفت‌تپه/کارگران مشغول کار شدند

اعتراض صنفی کارگران نیشکر هفت‌تپه پس از گذشت نزدیک به ۱۴ روز خاتمه یافته و در حال حاضر کارگران بخش‌های مختلف به فعالیت حرفه‌ای خود مشغولند.

منابع خبری ایلنا در مجتمع نیشکر هفت تپه؛ از خاتمه اعتراض صنفی دو هفته‌ای کارگران این واحد صنعتی و بازگشت به کار تمامی کارگران شاغل در واحد کشاورزی و صنعتی این مجتمع خبر می‌دهند.

بر پایه این اظهارات؛ به دنبال مذاکرات صنفی کارگران که روز جمعه در جلسه استانداری و دیروز (شنبه) در اداره کار شهرستان شوش انجام شد، اعتراض صنفی کارگران نیشکر هفت‌تپه پس از گذشت نزدیک به ۱۴ روز خاتمه یافته و در حال حاضر کارگران بخش‌های مختلف به فعالیت حرفه‌ای خود مشغولند.

این کارگران از دو هفته پیش در اعتراض به محقق نشدن مطالبات نیروهای شاغل و بازنشسته بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی در اعتراض صنفی به سر می‌بردند.

انعقاد قرارداد کار با ۱۵۰۰ کارگر روزمزد و پرداخت شدن یک نوبت معوقات مزدی کارگران در هفته جاری، تعیین تکلیف  وضعیت کارخانه و تعمیرات آن، برطرف شدن بحث تقسیم اراضی و کارخانه خوراک دام، تغییر مدیریت و بازگشت به کار نیروهای دفع آفات ازجمله مطالباتی است که کارگران معترض در دو هفته گذشته خواستار شده‌اند.

کد N1947803

وبگردی