آفتاب

الهامی: پدیده از چاشنی شانس استفاده نکرده است

الهامی: پدیده از چاشنی شانس استفاده نکرده است

مربی تیم چدیده مشهد گفت: بردن پدیده سخت است چرا که ما با تیم باکیفیتی هستیم و رشد می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری پس از برتری برابر ذوب آهن اصفهان گفت: قبل از هر چیز عید غدیر خم را تبریک می گویم. بازی با ذوب آهن بازی با کیفیتی بود و بردن این تیم سخت است. آنها حریف قابل احترامی هستند. ما در نیمه اول به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و در نیمه دوم توانستیم گل بزنیم چرا که پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص انجام داده‌ بودیم و می‌دانستیم به چه می‌خواستیم برسیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که برد شیرینی کسب کردند.

مربی پدیده درباره اینکه چطور تیمی می‌تواند این تیم را شکست دهد، افزود: من مربی پدیده هستم و نمی‌توانم به این سوال جواب بدهم اما بردن پدیده سخت است چرا که ما با تیم باکیفیتی هستیم و رشد می‌کنیم. گل‌محمدی هم زحمات زیادی می‌کشد اما جا دارد که امروز از میزبانی ذوب آهنی‌ها و سعید آذری تشکر کنم. آذری مدیر قابل احترام در فوتبال ما است. 

الهامی درباره اینکه پدیده 5 بازی متوالی را با برد پشت سر گذاشته خاطرنشان کرد: ما تیم یکدلی هستیم که هر روز پیشرفت می‌کنیم. در بازی با پرسپولیس هم مستحق باخت نبودیم. ما بدنسازی سختی داشتیم و به نظرم بازی‌ها بعد از تعطیلات شکل واقعی به خود می‌گیرد. ذوب آهن هم نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته و امروز بازی پایاپای انجام دادیم اما بازیکنان ما از موقعیت‌هایشان استفاده کردند. 

وی در پاسخ به این سوال که چه باید کرد تا پدیده صدرنشین بماند گفت: کیفیت بازی‌ها مهم است. ما تا اینجا از چاشنی شانس استفاده نکردیم و بازی بعدی ما مقابل تراکتورسازی سخت خواهد بود. ما هنوز در ابتدای راه هستیم و تیمی نمی‌تواند خودش را صدرنشین بداند اما از نظر فنی پتانسیل تیم ما بسیار بالا است. 

کد N1945714

وبگردی