آفتاب

بازگشت ملی پوشان صخره نوردی و وزنه برداری به کشور

بازگشت ملی پوشان صخره نوردی و وزنه برداری به کشور

بازار عكس و سلفي مسافرین و مسئولین با قهرمانان پرآوازه ايران به ويژه بهداد سليمي قويترين مرد بازي هاي آسيايي ٢٠١٨ داغ بود

آفتاب: تيم هاي ملي وزنه برداري و صخره نوردي ايران با استقبال محمد مهدي تندگيران معاون ساماندهي امور جوانان،  سيد محمد شروين اسبقيان، سطوتي، محدث و آلِ إسحاق از مديران ستادي وزارت ورزش و جوانان از طريق فرودگاه بين المللي امام خمينی (ره) وارد كشور شدند.
به گزارش آفتاب آنلاین؛ حضور پرشور علاقمندان به ورزش همچنين خانواده هاي قهرمانان، به همراه موسیقی و سرودهای حماسی، فضاي خاصی را در فرودگاه امام خمینی (ره) به وجود آورده بود.
همچنین تعدادي از مسئولين فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) هم همراه با مسئولين ورزش كشورمان در مراسم استقبال حضور داشتند.
بازار عكس و سلفي مسافرین و مسئولین با قهرمانان پرآوازه ايران به ويژه بهداد سليمي قويترين مرد بازي هاي آسيايي ٢٠١٨ داغ بود.
نمايندگان رسانه هاي مختلف از جمله  شبكه هاي مختلف رسانه ملي نيز در مراسم استقبال حضور پررنگي داشتند و با مدال آوران وزنه‌برداري و صخره نوردي گفتگوهاي مختلفي را انجام دادند.
تيم ملي وزنه برداري در هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي جاكارتا با مدال طلاي بهداد سليمي و مدال نقره سعيد علي حسيني در دسته فوق سنگين همچنين مدال طلاي سهراب مرادي و مدال برنز علي هاشمي براي اولين بار بعد از بازي هاي آسيايي ١٩٨٢ در قالب يك دوره، بيش از يك طلا بدست آورد كه در نوع خود قابل توجه است .
سكوي دسته فوق سنگين وزنه‌برداري كه در بازي هاي آسيايي ٢٠١٨ به واسطه قهرماني و  نايب قهرماني سليمي و علي حسيني؛ دو ايراني در كنار هم قرار داشتند لحظه غرور آفريني را به ارمغان آورده بود كه إتفاقًا لحظات بامدادي امروز نيز نقل محافل حاضران در فرودگاه بود.
رضا عليپور ورزشكار كشورمان هم كه در بازي هاي آسيايي در صخره نوردي براي اولين بار ايران را صاحب مدال ارزشمند طلا كرد مورد توجه خبرنگاران و عكاسان شد و با شبكه هاي مختلف راديو و تلويزيون گفتگو كرد.
همچنين در اين مراسم تيم هاي بسكتبال سه نفره آقايان و بانوان و تنيس روي ميز هم حضور داشتند كه با استقبال مسولين وارد كشور شدند.
تيم بسكتبال سه نفره پسران ايران هم مدال برنز اين رقابت‌ها را به ارمغان آورد.
کد N1944940

وبگردی