آفتاب

احداث نخستین بیمارستان تخصصی هزار تخت خوابی در شمال شرق تهران

احداث نخستین بیمارستان تخصصی هزار تخت خوابی در شمال شرق تهران

همشهری آنلاین: شهردار منطقه چهار تهران از احداث نخستین بیمارستان تخصصی در شمال شرق تهران خبر داد و گفت: این بیمارستان هزار تخت خوابی در فضایی به مساحت ۷ هکتار احداث می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، سید علیرضا حسینی یکی از عمده‌ترین مشکلات منطقه چهار تهران را کمبود سرانه‌های بهداشتی و درمانی عنوان کرد و گفت: با توجه به جمعیت بالغ بر یک میلیون نفری منطقه 4 و کمبود بسیاری از سرانه‌های بهداشتی و در کنار بسیاری از امکانات فرهنگی، ورزشی و مراکز تجاری در مقایسه با غرب و شمال تهران، عملیات احداث بیمارستان 1000 تخت خوابی در بزرگراه شهید بابایی کار قرار گرفت.

وی بهبود کیفیت زندگی شهروندان را وظیفه مدیریت شهری دانست و افزود: مدیران شهری نقش بسزایی در ایجاد سلامت جسمی و روانی شهروندان دارند، از این رو تلاش می‌شود با استفاده بهینه از امکانات موجود، در رفع کمبودها و افزایش سرانه سلامت آنان گام برداریم.

حسینی در ادامه به فعالیت‌های کانون پزشکان محلات 20 گانه منطقه چهار گفت: تعامل با آزمایشگاه‌ها به منظور توزیع داروهای خاص به بیماران کم درآمد، آموزش بهداشت دهان و دندان در مدارس، مساجد و سرای محلات، آزمایش در محلات محروم به منظور بررسی میزان کمبود ویتامین‌های مورد نیاز بدن در بین کودکان، بانوان، سالمندان و تعامل با بنیاد خیریه برکت و ... از مهمترین فعالیت‌های کانون پزشکان محلات است.

شهردار منطقه چهار در پایان افزود: در حال حاضر 7 بیمارستان، 11 پایگاه اورژانس و 16 کلینیک و درمانگاه در منطقه چهار فعال است که پاسخگو نیار شهروندان منطقه چهار نیست.

کد N1943259

وبگردی