آفتاب

افتتاح هم‌زمان شش پروژه شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اعتبار ۶۰۲ میلیارد ریال

افتتاح هم‌زمان شش پروژه شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اعتبار ۶۰۲ میلیارد ریال

شش پروژه زیربنایی در بخش توزیع و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای استان گیلان همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۶۰۲ میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو و استاندار گیلان به صورت همزمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در این آیین که در رشت برگزار شد، توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و تجارت استان را نیازمند زیرساخت‌های لازم در حوزه آب و برق‌‌‌‌‌رسانی دانست و گفت: ان‌شاءالله با حضور وزیر نیرو و اتخاذ تصمیمات لازم شاهد توسعه خدمات‌‌‌‌‌رسانی در حوزه آب، برق و کاهش مشکلات این بخش در سال‌های آتی باشیم.

وی با اشاره به متقاضیان قابل توجه در بخش صنایع سازگار با اقلیم استان اظهار داشت: با وجود محدودیت‌‌‌‌‌ها در برق‌‌‌رسانی در مواردی با خطرپذیری، برق مورد نیاز صنایع تامین شود.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: ان‌شاءالله با حمایت‌‌‌های وزارت نیرو بتوانیم برق مورد نیاز صنایع در حال توسعه و جدیدالاحداث استان را تأمین کنیم.

سالاری خواستار برگزاری نشست اختصاصی وزیر نیرو با مدیران ذیربط استانی شد و تصریح کرد: امیدواریم در این نشست با ارائه گزارشی از نیازهای اولویت‌بندی‌‌‌شده استان که در قالب برنامه راهبردی پنج ساله با برش یک ساله استخراج شده و بیان ضرورت‌ها شاهد حمایت‌ و اتخاذ تصمیمات لازم در توسعه خدماترسانی در حوزه برق و آبرسانی استان باشیم.

گفتنی است پروژه‌‌‌های پست ۶۳ و ۲۰ کیلوولت توحید گلسار و اتصالات مربوطه و افزایش ظرفیت بخش انتقال پست و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست آستارا، افزایش ظرفیت ترانس‌‌‌های پست لاهیجان، پست سیار ۶۳ و ۲۰ کیلوولت مستقر در پست شهید رحیم‌‌آبادی کلاچای و خط ۶۳ کیلوولت رشت شمالی - قلی‌‌‌پور در شهرستان‌‌های رشت، آستارا، لاهیجان و کلاچای از توابع رودسر طرح‌‌‌هایی هستند که با حضور وزیر نیرو و استاندار گیلان به بهره‌‌برداری رسید.  

کد N1943120

وبگردی