آفتاب

رژیم صهیونیستی پس از شکست سال ۲۰۰۶ نتوانست روحیه نظامیان خود را بازسازی کند

 رژیم صهیونیستی پس از شکست سال ۲۰۰۶ نتوانست روحیه نظامیان خود را بازسازی کند

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی پس از شکست سال ۲۰۰۶ تاکنون نتوانسته روحیه نظامیان خود را بازسازی کند.

به گزارش ایلنا، سید حسن نصرالله در سخنرانی خود به مناسبت آزادسازی منطقه جرود گفت: آزادسازی جرود عرسال یک پیروزی طلایی بود که ارتش، ملت و مقاومت آن را به دست آوردند.

وی با هشدار نسبت به  سرنوشت کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در صورت پیروزی گروه‌های تکفیری در سوریه و عراق عنوان کرد: آنها که روی داعش و جبهه النصره حساب باز کردند، بدانند همین گروه‌های تروریستی تکفیری ریختن خون خود آنها را مباح حساب می‌کنند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه ما با استفاده از تجارب سال‌های گذشته موفق به پاکسازی تمام مرزهای لبنان با سوریه از شر تروریست‌ها شدیم، خاطرنشان کرد: در این ۷ سال که درگیر جنگ بودیم، نه تنها عقب‌نشینی در مواضع‌مان نداشتیم بلکه برای ادامه جنگ آمادگی بیشتری پیدا کردیم.

 وی هشدار داد که جوانان ما برای رفتن به جنگ تروریست‌های تکفیری تنها به یک اشاره نیاز دارند.

سید حسن نصرالله گفت که اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند داعش را شکست دادیم کذب محض است، آنها مدت حضور و بقای تکفیری‌های داعش را طولانی‌تر هم کرده‌اند به گونه‌ای هر بار داعش تحت محاصره قرار می‌گرفت، بالگردهای آمریکایی برای نجات آنها وارد عمل می‌شدند.

 وی با اعلام اینکه دشمنان خود را برای اجرای سناریوی جدید شیمیایی در سوریه آماده می‌کنند، گفت: می‌خواهند برای جلوگیری از آزادسازی مناطق باقی‌مانده، به سوریه حمله کنند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه سال گذشته ۴۴ هزار سرباز و افسر ارتش اسرائیل به مراکز روانپزشکی مراجعه کردند، یادآور شد:  رژیم صهیونیستی پس از شکست سال ۲۰۰۶ تاکنون نتوانسته روحیه نظامیان خود را بازسازی کند.

وی با انتقاد از سیاست‌ها و مداخله عربستان در یمن اظهار داشت: کسی نمی‌داند محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، این کشور و مردم آن را به کدام پرتگاه خواهد کشاند.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه برخی می‌خواهند برای مخدوش کردن چهره حزب‌الله، ما را مسئول تمام مشکلات کشور معرفی کنند، گفت: بزرگترین حزب لبنان هستیم اما کمترین مشارکت را در قدرت داریم. هر کسی سندی درباره فساد حزب الله دارد، آن را به دفاتر ما در لبنان ارسال کند.

کد N1942092

وبگردی