آفتاب

طرح جدید دفترچه‌ تأمین اجتماعی رونمایی شد

 طرح جدید دفترچه‌ تأمین اجتماعی رونمایی شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم رونمایی از دفترچه درمانی بازطراحی شده تامین اجتماعی، گفت: این حکیم پرآوازه در کشور دارای احترام فراوانی است و همواره سازمان تامین اجتماعی نیز مفاخر و بزرگان ملی ودینی کشور را ارج می نهد .

به گزارش ایلنا، سید تقی نوربخش در مراسم رونمایی از دفترچه درمانی بازطراحی شده تامین اجتماعی که با حضور معاونان و مدیران ارشد این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه روز پزشک مصادف با تولد ابوعلی سینا دانشمند بزرگ ایرانی است، گفت: این حکیم پرآوازه در کشور دارای احترام فراوانی است و همواره سازمان تامین اجتماعی نیز مفاخر و بزرگان ملی ودینی کشور را ارج می نهد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مراکز درمانی تامین اجتماعی در سراسر کشور نیازی به ارائه دفترچه درمانی نیست، اظهار داشت: حذف دفترچه درمانی از مهمترین دستاوردهای این سازمان در سالهای گذشته بوده است و هم اکنون بیمه شدگان با ارائه کدملی در مراکز ملکی این سازمان پذیرش می شوند و خدمات درمانی را دریافت می کنند.

 نوربخش افزود: در مراکز طرف قرارداد نیز طرح حذف دفترچه درمانی آغاز شده و امیدواریم این طرح تا پایان سالِ جاری در سراسر کشور عملیاتی شود.

وی در ادامه به باز طراحی تصویر جلد دفترچه درمانی سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: دفترچه های درمانی حاوی پیام‌هایی در پشت صفحه‌های نسخه‌ها هستند که به صورت دوره‌ای و در بازه‌های زمانی مختلف بازنگری می‌شوند. در زمان بازنگری و تغییر این پیام‌ها معمولا طرح روی جلد دفترچه تغییر می‌کند.

گفتنی است، سازمان تامین اجتماعی در سال ١٣٩٥ مسابقه طراحی جلد دفترچه درمانی را برگزار کرد و طراحان برجسته کشور در این مسابقه مشارکت کردند و در نهایت طرح کنونی توسط داوران انتخاب و در جلد دفترچه های درمان به کار رفت.

پس از تغییر جلد دفترچه‌های درمانی واکنش هایی از سوی مردم و شرکای اجتماعی ایجاد شد. سازمان تامین اجتماعی به دلیل احترام به افکار عمومی تصمیم به بازگشت تصویر ابن سینا در باز طراحی دفترچه‌های درمانی نمود و طراحیِ جدید که امروز رونمایی شد توسط طراح برتر طرح قبلی ( آقای امید نائینی) بازطراحی شد و دفترچه‌های درمانی جدید با این طرح در اختیار بیمه شدگان و مستمری بگیران قرار می‌گیرد.

کد N1941948

وبگردی