آفتاب

ماجدی: دیگر نمی‌‌خواهیم مربی مدرک گرا داشته باشیم

ماجدی: دیگر نمی‌‌خواهیم مربی مدرک گرا داشته باشیم

رئیس کمیته آموزش گفت: ‌‌ما قصد داریم که مربیانی تربیت کنیم که کار مربیگری را به طور حرفه‌ای انجام دهند و باعث پیشرفت شوند.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش، گفت: دوره مربیگری فوتبال B آسیا در انزلی به مدرسی حمید رجبی نیا و دستیاری  حسین قدسی برگزار می‌شود. اردشیر پورنعمت ناظر ویژه این دوره است تا شرکت کنندگان در بهترین شرایط ممکن از لحاظ دانش فوتبال و علم به روز قرار گرفته و دوره خوبی را پشت سر بگذارند.

وی افزود: پیشکسوتان و مقامات استانی در این دوره حضور داشتند. در دوره فوق 24 شرکت کننده زیر نظر بهترین مدرسین کمیته آموزش قوانین و مقررات را پشت سر گذاشتند. ما هدفمان این است که مربیان با علم به روز پیش روند و فوتبال کشور رو به رشد باشد. ما قصد داریم که مربیانی تربیت کنیم که کار مربیگری را به طور حرفه ای انجام دهند و باعث پیشرفت شوند. دیگر نمی‌‌خواهیم مربی مدرک گرا داشته باشیم.

رئیس کمیته آموزش در ادامه گفت: اکثر شرکت کنندگان در این دوره در تیم های ملی و لیگ کشور حضور داشتند که می توان به شرکت مازیار زارع، حسن اشجاری، نبی الله باقری‌ها، میرطرقی، عشوری زاد، هادی تامینی اشاره کرد.

 

کد N1937690

وبگردی