آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از اندونزی؛

سجادی: امیدواریم کشتی و تکواندو در روز اول مدال خوش رنگ بگیرند

سجادی: امیدواریم کشتی و تکواندو در روز اول مدال خوش رنگ بگیرند

سرپرست کاروان ایران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی گفت: امیدوارم کشتی و تکواندو امروز مدال خوشرنگی برای کاروان ایران کسب کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، نصرالله سجادی که به همراه سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته المپیک امروز یکشنبه به مرکز رسانه ای بازی های آسیایی آمده بودند، دقایقی با خبرنگاران گفتگو کرد.

سجادی درباره اقدامات انجام شده در مدت حضور کاروان ایران در این کشور گفت: پیش از اعزام تیم ها به محل برگزاری هجدهمین دوره بازی ها، تلاش شد تا هماهنگی لازم برای حضور ورزشکاران در دهکده فراهم شود. میزبان تلاش دارد تا امکانات و شرایط لازم را برای کاروان های شرکت کننده فراهم کند. اندونزی در زمینه سازماندهی مشکلاتی را داشته و همچنان دارد اما اکنون تیم  های کشورمان مشکل خاصی ندارند.

سرپرست کاروان ایران گفت: درجاکارتا و پالمبانگ مشکل خاصی وجود ندارد اما در شهرهای حومه مشکلاتی هست که تلاش کردیم خودمان برطرف کنیم. در این مدت سعی کردیم اگر مشکلی هست خودمان به سمتش برویم تا آنرا حل کنیم.

وی تاکید کرد: حتی نمایندگانی برای حل مشکلات نزد تیم ها فرستادیم و برایشان وسیله نقلیه فرستادیم. پول هم در اختیار بعضی از تیم ها از جمله فوتبال، دوچرخه سواری و قایقرانی قرار دادیم تا اگر مشکل تغذیه دارند، از بیرون غذا بگیرند.خوشبختانه اسلالوم موقعی به اندونزی رسیده است که این مشکلات رفع شده و غذا و هتل خوب است.

سرپرست کاروان ایران درباره مدال آوری ایران در نخستین روز بازی ها تاکید کرد: به نظر می رسد امروز در تکواندو صاحب دو نشان می شویم اماخود تکواندوکاران توقع بیشتری برای کسب مدال خوشرنگ دارند. البته امیدواریم کشتی هم در اولین روز خود مدال خوشرنگ را بگیرد. خوشبختانه تمام تیم های ما آماده هستند.

کد N1936031

وبگردی