آفتاب
در صحن مجلس مطرح شد؛

تذکر کتبی یک نماینده به ظریف درباره رژیم حقوقی دریای خزر

تذکر کتبی یک نماینده به ظریف درباره رژیم حقوقی دریای خزر

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس در تذکر کتبی به وزیر امور خارجه، خواستار جلوگیری از تضییع حقوق ملت ایران در دریای خزر و شفاف کردن همه مسائل پشت پرده برای مردم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی امروز مجلس تذکرات نمایندگان به رئیس جمهور و وزرا از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد.

اکبر ترکی نماینده فریدون شهر و اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد در تذکر کتبی مشترک به وزیر جهاد کشاورزی، خواستار توضیح درباره علت عدم حمایت از صادرات محصولات کشاورزی به ویژه به کشورهای همسایه شدند.

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و آذرشهر در تذکر کتبی به وزیر راه و شهرسازی خواستار نظارت مستمر بر قیمت بلیت هواپیما شد که به صورت افسارگسیخته در حال افزایش است.

سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر نیز در تذکر کتبی به وزیر کشور خواستار پیگیری تخریب سکونتگاه های مهاجران فقیر شیعه در باقرشهر و برخورد با عوامل و مسببان این حادثه شد.

علی ساری نماینده مردم اهواز در تذکر کتبی به وزیر امور خارجه خواستار توضیح درباره علت عدم پیگیری جدی برای حل مشکل تالاب هورالعظیم و آتش سوزی آن شد.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران نیز در تذکر مشترک به رئیس جمهور بر لزوم تامین بار مالی اجرای ماده ۲۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تاکید کردند؛ این دو نماینده همچنین در تذکر دیگر به رئیس جمهور خواستار تسریع در تامین تجهیزات پزشکی اتاق های عمل در بیمارستان های دولتی شدند.

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه نیز در تذکر کتبی به وزیر امور خارجه خواستار جلوگیری از تضییع حقوق ملت ایران در دریای خزر و شفاف کردن همه مسائل پشت پرده برای مردم شد.

کد N1935519

وبگردی