آفتاب

«آنجا که می‌رسی به مرزی عبورناپذیر...» منتشر می‌شود

«آنجا که می‌رسی به مرزی عبورناپذیر...» منتشر می‌شود

«آنجا که می‌رسی به مرزی عبورناپذیر...» مجموعه داستان حامد سرایی است که از سوی انتشارات نصیرا منتشر می‌شود.

حامد سرایی در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار مجموعه داستانش خبر داد و افزود: «کمدی سیاه سرخپوست و پرنده بالا رونده، پرده، نخل، خواب مسلم، آیا غزاله...، صفر تا بی نهایت، رد پای...و هذیان‌های مردی که باکره بود» داستان‌های این مجموعه هستند که در همه این داستان‌ها یک وجه مشترک وجود دارد و آن نقطه‌ای مهم در تصمیم‌گیری است که برخی از این نقطه می‌گذرند و بعضی نمی‌توانند از این حد و مرز بگذرند. برای مثال در داستان «خواب مسلم»، پدری را می‌بینیم که به خاطر پسرکشی می خواهد خودسوزی کند و خودش را هم از بین ببرد. اما همان لحظه، دو نفر را می بیند و تصور می‌کند جن هستند ئ روبه فرار می‌گذارد و ما می‌بینیم چطور آدم‌ها در تلخ‌ترین و نومیدترین لحظات هم گرفتار خرفات هستند.

نویسنده «آنجا که می‌رسی به مرزی عبورناپذیر...» در پاسخ به این‌که داستان‌های این مجموعه در په سبک و سیاقی هستند بیان کرد: من ژانرهای مختلفی را تجربه کرده‌ام. از «کمدی سیاه» که تقریبا در ادبیات ایرانف داستانی نداریم که در این سبک نوشته شده باشد تا ناتورالیسم  و داستان‌های آپارتمانی و  روش سیال ذهن. عنوان مجموعه هم از شعر برتولت برشت در سوگ یکی از دوستانش بنیامین گرفته شده است.  

«آنجا که می‌رسی به مرزی عبورناپذیر...» مجموعه داستان حامد سرایی است که به زودی از سوی انتشارات نصیرا منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

کد N1934248

وبگردی