آفتاب

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات مناظره دانشجویی در گیلان برگزار شد

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات مناظره دانشجویی در گیلان برگزار شد

​دبیر اجرایی هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویان با اشاره به برگزاری مرحله نیمه‌نهایی هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان در استان گیلان، گفت: مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان گیلان از 21 مرداد در گیلان آغاز شد و امروز دو گروه «سردار جنگل» و «هومان» به مرحله نهایی راه یافتند.

سیده فاطمه شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان در استان گیلان، اظهار کرد: مناظره به دانشجویان کمک می‌کند تا تنوع دیدگاه‌ها را کشف کنند و با دیدگاه‌های مختلف درباره یک موضوع آشنا شوند.

وی افزود: مناظره دانشجویان را ترغیب می‌کند تا به بررسی و بازبینی مفروضات خود بپردازند.

شفیعی با بیان اینکه مناظره توانایی دانشجویان را برای گوش دادن همدلانه، احترام آمیز و دقیق بالا می‌برد، گفت: تیزهوشی، ذکاوت و زرنگی فکری دانشجویان با شرکت در مسابقات مناظره افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: مناظره به دانشجویان کمک می‌کند تا با فرآیندها، سخن و آیین‌ها و عادات گفت‌وگوی دموکراتیک آشنا شوند. همچنین باعث رشد مهارت‌های دانشجویان برای تحلیل و ترکیب و نتیجه گیری از مباحث می‌شود.

دبیر اجرایی هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویان بیان کرد: مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان گیلان از 21 مرداد در گیلان آغاز شد و طی چند روز گذشته گروه‌های شرکت‌کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند و امروز دو گروه «سردار جنگل» و «هومان» به مرحله نهایی راه یافتند. 


انتهای پیام
کد N1932881

وبگردی