آفتاب

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی تغییر می کند

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی تغییر می کند

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی از آنجا که معانت سرمایه گذاری این سازمان را نیز بر عهده دارد، قرار است در هفته آینده تغییر کند.

محمد محب خدایی معاون گردشگری فعلی سازمان میراث فرهنگی در این باره به خبرنگار مهر گفت: از آنجا که من اکنون دو سمت معاونت گردشگری و معاونت سرمایه گذاری را دارم باید طبق قانون پس از چهار ماه یکی از آنها را تحویل دهم. چون تنها چهار ماه می توانم سرپرست یک معاونت باشم. قرار است در چارت جدید سازمان میراث فرهنگی یعنی در وزارتخانه جدید این معاونت ها تغییر کند و این مشکل نیز حل شود و من هم در یکی از این دو معاونت حضور داشته باشم. 

وی ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی می بایست در یک سال بتواند ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه سرمایه گذاری جذب کند که تحول بزرگی در صنعت گردشگری و ایجاد زیرساختها خواهد بود. در بخش گردشگری برخی از اتفاقات افتاده است باید دید که کدام بخش ارجح است. 

محب خدایی بیان کرد: تا شنبه هفته آینده تکلیف معاونت گردشگری و سرمایه گذاری در چارت جدید مشخص می شود.

پیش از این گفته شده بود که سازمان ها تنها می توانند 5 معاونت داشته باشند و باید در سازمان میراث فرهنگی نیز معاونت گردشگری و سرمایه گذاری با هم ادغام شود به همین دلیل محب خدایی دو معاونت را مدتی در اختیار داشت.

کد N1932740

وبگردی