آفتاب

احضار ۸۵۰ نفر برای تخلفات ارز و سکه

احضار ۸۵۰ نفر برای تخلفات ارز و سکه

همشهری آنلاین: رییس پلیس تهران بزرگ از احضار ۸۵۰ نفر از افراد مرتبط با پرونده‌های تخلفات مرتبط با ارز و سکه به پلیس خبر داد و ادامه داد: رسیدگی به پرونده‌های تخلفات ارز و سکه در نیروی انتظامی با قاطعیت ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به تازگی سرقت تلفن‌های همراه افزایش یافته است و شهروندان بیشتر مراقب باشند افزود: شهروندان با یادداشت و حفظ سریال تلفن همراه خود در کشف و شناسایی گوشی به پلیس کمک کنند.

وی در حالی که بر تلاش پلیس برای جلوگیری از سرقت خودروی شهروندان و برقراری امنیت تاکید کرد خواستار تلاش مردم برای افزایش امنیت بیشتر خودروهای شخصی از جمله نصب سیستم "جی پی اس" شد.

رحیمی یکی از اقدامات جدی پلیس را کنترل و بازرسی انبارهای کالا با همکاری دستگاه قضایی در شرایط فعلی ذکر کرد و اظهارداشت: به زودی در این زمینه اطلاع رسانی بیشتری خواهد شد.

وی با اشاره به سومین طرح دستگیری سارقان سطح شهر تهران خاطرنشان کرد: 147 سارق که 75 درصد آنان سابقه دار هستند و در قالب 30 شبکه فعالیت می‌کردند در این طرح دستگیر شدند.

رحیمی اضافه کرد: 17 شبکه از دستگیر شدگان سارقان کیف قاپ، 5 شبکه سارقان منزل و 15 شبکه سارقان خودرو و لوازم جانبی آن بودند.

وی گفت: باندهای سارقان خودرو با سرقت53 خودرو، پلاک و نمره کردن آن اقدام به فروش آنها در بازار کرده بودند.

رحیمی اجرای طرح امنیت شبانه را از جدیدترین اقدامات پلیس تهران بزرگ ذکر کرد و افزود: این طرح که به ایمن سازی معابر، بوستان‌ها و پارک‌های تهران بزرگ می‌پردازد از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

کد N1932646

وبگردی