آفتاب

نهمین نمایشگاه ‌کار دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود

نهمین نمایشگاه ‌کار دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود

نهمین نمایشگاه ‌کار دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد زمینه ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و شناسایی علایق و استعدادها، در روزهای ۲۲تا ۲۴مهر امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد شریف‌خانی (دبیر نهمین نمایشگاه‌کار دانشگاه صنعتی شریف) گفت: هدف از این نمایشگاه معرفی فرصت‌های شغلی موجود برای کارجویان است.

وی افزود: معرفی شرکت‌ها، معرفی کسب و کار جدید، ارائه ایده به کارجویان و تازه فارغ التحصیلان برای یافتن شغل آینده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

دبیر نهمین نمایشگاه‌کار دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: معرفی فرصت‌های شغلی موجود در بازارکار، رویارویی مستقیم کارجو و کارفرما، امکان جذب نیرو توسط کارفرمایان، آشنایی با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق جامعه در قالب شرکت‌های کارآفرین، معرفی سازمان‌ها و ادارات مرتبط و نیمه‌مرتبط با رشته‌تحصیلی، شناسایی علایق و استعدادها (خودشناسی شغلی)، آشنا شدن کارجویان، دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان با طیف متنوع مهارت‌های شغلی، برپایی کارگاه‌های آموزشی کار و کاریابی، گسترش خدمات مشاوره‌ شغلی و استفاده از مشاوران متخصص، ایجاد نشریه‌های شغلی در بازارکار و ایجاد یک محیط جدید و انگیزشی برای تعامل بیشتر کارجو و کارفرما از دیگر اولویت های برگزاری این نمایشگاه است.

شریف خانی گفت: استخدام، آموزش و کارآموزی، مراکز دولتی، کارآفرینی و خدمات شغلی چهار محور اصلی برپایی این نمایشگاه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از نمایشگاه‌کار برای عموم در صورت ثبت‌نام در سایت نمایشگاه، رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در نمایشگاه در وب سایت این نمایشگاه به آدرس http://jobfair.sharif.irثبت نام کنند.

نمایشگاه‌ کار دانشگاه صنعتی شریف بصورت فصلی و یا سالیانه برگزار می‌شود و می‌توان از آن به عنوان نمایشگاه فرصت‌های شغلی یاد کرد به نحوی که فرصت‌های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه‌های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می‌شود.

کد N1929450

وبگردی