آفتاب

آغاز کلاس‌های نیمسال اول دانشگاه تربیت مدرس از ۳۱ شهریور

آغاز کلاس‌های نیمسال اول دانشگاه تربیت مدرس از ۳۱ شهریور

بر اساس تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشگاه تربیت مدرس، کلاس‌های نیمسال اول این دانشگاه ۳۱ شهریور ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس این تقویم، اخذ برنامه های درسی و تاریخ امتحانات از گروه‌های آموزشی و ثبت در سامانه گلستان در نیمسال دوم طی روزهای ۳ تا ۲۱ آذرماه خواهد بود.

انتخاب واحد نیمسال اول برای دانشجویان دکتری ۷ -۳ شهریورماه و برای دانشجویان کارشناسی ارشد ۷-۵شهریورماه و در نیمسال دوم در تاریخ ۱۹ -۱۵ دی ماه انجام می‌شود.

شروع کلاس ها در نیمسال اول ۳۱ شهریورماه و در نیمسال دوم ۲۳ بهمن ماه، حذف و تعویض دروس در نیمسال اول ۱۶-۱۵ مهرماه و در نیمسال دوم ۶-۵ اسفندماه است.

پایان کلاس ها در نیمسال اول ۱۹ دی ماه و در نیمسال دوم ۲۲خرداد ماه، ارزشیابی دروس در نیمسال اول۱۲-۱دی ماه و در نیمسال دوم۲۰-۴ خردادماه، امتحانات دروس مدرسی در نیمسال اول۲۷-۲۲ دی ماه و در نیمسال دوم۳۰-۲۵ خرداد ماه و امتحانات دروس تخصصی در نیمسال اول۲۹ دی ماه تا ۱۱ بهمن ماه و در نیمسال دوم ۱۳-۱ تیرماه است.

همچنین ثبت اولیه نمرات در سامانه گلستان توسط استاد درس در نیمسال اول ۲۲ دی ماه تا ۱۸ بهمن ماه و در نیمسال دوم ۲۵ خرداد ماه تا۲۰ تیرماه انجام می‌شود.

مهلت اعتراض دانشجویان در نیمسال اول۲۳-۱۹ بهمن ماه و در نیمسال دوم ۲۵-۲۱ تیرماه و ثبت نهایی نمرات و قفل توسط استاد درس در نیمسال اول ۲۹-۲۴ بهمن ماه و در نیمسال دوم۳۱-۲۶ تیرماه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، دانشجویانی که در زمان معین شده در این تقویم ، ارزشیابی آموزشی دروس اخذ شده خود را انجام نداده باشند مجاز به شرکت درامتحانات پایان ترم نخواهند بود.

انتهای پیام

کد N1929264

وبگردی