آفتاب

همدانی: اتفاقات نشان داد که محرومیت چاره ساز نیست

همدانی: اتفاقات نشان داد که محرومیت چاره ساز نیست

قطعا به زودی در کمیته انضباطی پرونده ای باز می شود و در نهایت هم یکسری جرایم نقدی و محرومیت برای تیم های خاطی در نظر گرفته می شود.

آفتاب: پیشکسوت فوتبال کشور گفت: اگر قرار بود با محروم کردن تماشاگران، مشکلات ورزشگاه ها برطرف شود، نباید شاهد اتفاقات تلخ هفته سوم لیگ برتر می بودیم.
ستار همدانی پیشکسوت فوتبال کشور و باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار آفتاب آنلاین درباره اتفاقات ورزشگاه اهواز و تهران گفت: این مشکلات باید ریشه یابی شود و با عوامل آن برخورد شود. قطعا به زودی در کمیته انضباطی پرونده ای باز می شود و در نهایت هم یکسری جرایم نقدی و محرومیت برای تیم های خاطی در نظر گرفته می شود.
او ادامه داد: به نظر من اگر قرار بود محرومیت تماشاگران مشکل ورزشگاه های ما را حل کند، باید خیلی پیش تر از این مشکلات حل می شد و دیگر شاهد این اتفتقات تلخ نمی بودیم. اما حالا باید مسوولان متوجه اشتباه خود بشوند و این مشکل را به طریقه های دیگر حل کنند.
پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: واقعا زیبایی بازی های هفته سوم لیگ برتر به خاطر اتفاقات تلخ روی سکوها از بین رفت و مدام نگران این بودیم که فاجعه تلخی در فوتبال کشور رخ بدهد که البته بعضا رخ داد. امیدوارم این مشکلات حل شود و هواداران تیم ها متوجه شوند که تمام قومیت ها در نهایت ایرانی هستند و نباید با یکسری اشتباهات بچگانه زیبایی های فوتبال را از بین ببریم.
کد N1928970

وبگردی