آفتاب
برای حضور در بازی‌های آسیایی؛

زمان و برنامه اعزام کاروان کشتی ایران به جاکارتا اعلام شد

زمان و برنامه اعزام کاروان کشتی ایران به جاکارتا اعلام شد

آزاد و فرنگی‌کاران تیم ملی کشتی ایران به ترتیب در روزهای ۲۵ و ۲۷ مردادماه برای شرکت در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ راهی جاکارتا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کشتی گیران کشورمان روزهای پایانی تمرینات خود را برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا زیر نظر کادر فنی تیم ملی در خانه کشتی دنبال می کنند. تیم ملی کشتی آزاد روز ۲۵ مردادماه راهی جاکارتا می شود که مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم، روز ۲۸ مرداد و رقابت های وزن ۱۲۵ کیلوگرم روز ۲۹ مردادماه برگزار خواهد شد.

فرنگی‌کاران ملی پوش نیز روز ۲۷ مردادماه راهی جاکارتا می شوند که مسابقات اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم در روز ۳۰ مردادماه و مسابقات اوزان ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم نیز روز ۳۱ مردادماه برگزار خواهد شد.

این مسابقات از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۱ به وقت محلی در سالن مرکزی جاکارتا بر روی ۲ تشک برگزار خواهد شد و فاصله سالن تا دهکده بازیها ۱۵ کیلومتر است.

مراسم وزن کشی این مسابقات ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح به وقت محلی در روز مسابقات و مراسم قرعه کشی ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح به وقت محلی روز قبل از مسابقات انجام خواهد شد.

امسال رقابتهای کشتی بازی های آسیایی نسبت به دوره گذشته در هر رشته آزاد و فرنگی در یک وزن کمتر و مجموعا در شش وزن المپیکی برگزار می شود.

اختلاف ساعت تهران با جاکارتا ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۳ به وقت جاکارتا ۹:۳۰ به وقت تهران است.

کد N1928499

وبگردی