آفتاب
سلامت مردم موضوعی نیست که به راحتی از آن بگذریم

هشدار | فرآورده‌های گوشتی برند دهکده پروتئین غیراستاندارد است

هشدار | فرآورده‌های گوشتی برند دهکده پروتئین غیراستاندارد است

مدیرکل استاندارد تهران اعلام کرد: فرآورده‌های گوشتی برند دهکده پروتئین غیراستاندارد است.

آفتاب: مدیرکل استاندارد تهران اعلام کرد: فرآورده‌های گوشتی برند دهکده پروتئین غیراستاندارد است.
محمود رضا طاهري از مردم خواست كه محصولات تولید شده با این نام و نشان را خریداری نکنند.
وي افزود: اين محصول، هیچ گونه مجوزی جهت تولید فرآورده گوشتی از سازمان استاندارد اخذ نکرده است و این واحد حق تولید موادغذایی ندارد . بنابراین دستور صادر شده این واحد توقیف و به مراجع قضایی اعلام جرم می‌شود.
طاهري ادامه داد: این مجموعه حق هیچ گونه اطلاع‌رسانی و تبلیغات ندارد و سلامت مردم موضوعی نیست که به راحتی از آن بگذریم. علاوه بر این محصولات سوسیس و کالباس مورد استفاده بیشتر اقشار آسیب‌پذیر جامعه و نیز کودکان است به همین دلیل با تولید محصولات غیراستاندارد در این حوزه به طور غیرجدی برخورد می‌شود، تا سلامت جامعه به خطر نیافتد.
مدیرکل استاندارد استان تهران عنوان کرد: اگر محصولات این برند غیراستاندارد در واحدهای فروش توزیع شده باشد، متاسفانه چون دارای شماره استاندارد نبوده، امکان جمع‌آوری توسط ما وجود ندارد و تنها از مردم درخواست می‌کنیم که به هیچ وجه محصولات این مجموعه را خریداری نکنند و تولید و عرضه توسط این واحد تولیدی خلاف مقررات است.
طاهری با تاکید بر اینکه همواره تخلف وجود دارد اظهار کرد: تخلف قابل پیشگیری نیست پی باید فرهنگ سازی جامعه را بالا ببریم تا محصولی که توسط یک سازمان مجاز تایید نشده را خریداری نکرده و تنها به سراغ محصولاتی که دارای علامت استاندارد است خریداری کنند.
البته امکان جعل علامت استاندارد وجود دارد و تا کنون بیشترین محصول کشف شده در بین کمپوت‌ها و کنسروها بوده است که زیرزمینی وارد بازار شده است.
طاهری همچنین خاطرنشان کرد: هر آب بسته بندی شده که دارای علامت استاندارد است، مورد تایید سازمان استاندارد بوده و کنترل‌های در مورد آن لازم صورت گرفته است.
کد N1925984

وبگردی