آفتاب

بهرام شفیع از برنامه ورزش و مردم رفت

بهرام شفیع از برنامه ورزش و مردم رفت

مسئولان صداوسیما سرانجام مجری برنامه قدیمی ورزش و مردم را بعد از 40 سال تغییر دادند.

به گزارش ایلنا، دوره جدید برنامه ورزش و مردم با حضور بهرام شفیع از جمعه آغاز شد که پس از یک فصل کوتاه، این مجری قدیمی  تلویزیون پس از 40 سال اجرای مداوم و پیوسته، با ورزش و مردم خداحافظی می‌کند و برنامه ورزش و مردم با تغییر نسل در اجرا، با حال و هوای جدیدتر روی آنتن خواهد رفت.

در برنامه‌ریزی جدید شبکه یک، بنا به درخواست‌های مردمی برای جابه جایی ساعت برخی برنامه‌ها و همچنین باز شدن فضا برای برنامه‌های جدید، ساعت پخش چهار برنامه نیز درکنداکتور جابه‌جا شده است.

صبح به خیر ایران از ساعت 7:30 به ساعت 6:30، آفتاب شرقی از ساعت 12:15 به ساعت 11، نسخهاز ساعت 13:30 به ساعت 10:30 و برنامه خانواده از ساعت 10:45 به ساعت 12:15 منتقل شدند. با این جابه جایی‌ها، برنامه جدید اشعه ایکس از شنبه 20 مرداد روزهای زوج ساعت 8:15 و حرف حساب همین ساعت روزهای فرد روی آنتن خواهند رفت. فصل جدید برنامه فرمول یک نیز هر روز ساعت 17:30 با اجرای سیدعلی ضیاء و با محوریت معرفی افراد اثرگذار در فعالیت‌های اجتماعی پخش خواهد شد. سریال شبانه شبکه یک هم مجموعه تلویزیونی طنز آرماندو به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی احسان عبدی پور است که از شنبه 13 مرداد هر شب به غیر از جمعه‌ها حوالی ساعت 22:15 پخش می‌شود. جمعه‌ها هم گزیده هفته این مجموعه در یک قسمت روی آنتن می‌رود.

موج بعدی تغییرات جدول پخش شبکه یک، شامل تغییر برنامه‌های پنج‌شنبه و جمعه و اضافه شدن چند مسابقه و برنامه شبانه جدید خواهد بود.

کد N1925536

وبگردی