آفتاب
در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

مجلس بداند که کارگران ساکت نخواهند ماند/پرده از اسرار برمی‌داریم

مجلس بداند که کارگران ساکت نخواهند ماند/پرده از اسرار برمی‌داریم

دبیر اجرایی خانه کارگر بیرجند تاکید کرد: موارد مطرح شده برای استیضاح، بر ربیعی وارد نیست. در این وضعیت باید وزیر اقتصاد لازم استیضاح شود نه ربیعی.

ام‌البنین میرایی (دبیر اجرایی خانه کارگر بیرجند) به خبرنگار ایلنا گفت: من نمی‌دانم در این زمان که کشور زیر بار مشکلات اقتصادی است و مردم به این وضع اعتراض دارند، مجلس چرا به یاد استیضاح وزیر افتاده است؟!

وی ادامه داد: این اگر غرض‌ورزی نیست، پس چیست؟ این نمایندگان، نمایندگان مردم هستند تا حرف‌هایشان را به گوش مسئولان برسانند یا شاید نماینده شده‌اند تا منافع خودشان را دنبال کنند؟! این مردم در حال حاضر درگیر مشکلات اقتصادی هستند. اگر آنها نماینده هستند، وزیر اقتصاد را استیضاح کنند.

میرایی با بیان اینکه مشکل کشور وزرات کار نیست، ادامه داد: اگر به دنبال رفع بیکاری هستید باید گفت که بیکاری مشکلی نیست که آقای ربیعی آن را به وجود آورده باشد. این مشکل تنها مربوط به امروز نبوده است که از ربیعی توضیحش را می‌خواهند. برای رفع بیکاری زیرساخت باید حل شود. آیا زیرساختش را وزیر صنعت و معدن و اقتصاد به وجود آورد و ربیعی به دنبال رفع بیکاری نرفت؟ رعایت انصاف هم خوب است البته اگر رعایت کنند.

دبیر خانه کارگر بیرجند استیضاح وزیر را تنها ناشی از زدوبندهای شخصی دانست و گفت: مجلس بداند ما ساکت نخواهیم ماند. صبر کارگر هم حدی دارد. اگر این استیضاح انجام شود و ربیعی رای منفی بگیرد، ما جواب نمایندگان را خواهیم داد. ما هم پرده از اسرار برمی‌داریم. مردم حق دارند بدانند. 

کد N1924291

وبگردی