آفتاب

«عشق‌نواز» با صدای اشکان کمانگری در تالار وحدت

«عشق‌نواز» با صدای اشکان کمانگری در تالار وحدت

گروه موسیقی فاخته با حضور اشکان کمانگری به عنوان خواننده، در کنسرتی تحت عنوان «عشق‌نواز» روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، گروه موسیقی فاخته به سرپرستی رضا موسوی‌زاده و خوانندگی اشکان کمانگری تازه‌ترین اثر خود را با عنوان «عشق‌نواز»، 26 مرداد ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

در این کنسرت قطعات پیش درآمد دشتی (جرس) و چهار مضراب دشتی از امیرحسین نعمت‌اللهی، تصنیف درخت از برزین فرهودی، تصنیف قدیمی افسانه عشق، قلندر، عشق‌نواز، تصنیف مستان و منزل به منزل از ساخته‌های رضا موسوی‌زاده، تصنیف تمنای وصال از فرامرز پایور و تصنیف‌های قدیمی نوا و دلبر توسط هنرمندان گروه اجرا می‌شود.

در این اجرا اشکان کمانگری خوانندگی قطعات با اشعاری از مولانا، حافظ، شیخ بهایی و سیاوش کسرایی را برعهده دارد.

گروه موسیقی فاخته از سال 1371 فعالیت خود را به سرپرستی و آهنگسازی رضا موسوی‌زاده آغاز کرده و در طی این مدت بیش از 400 اجرا در تهران، شهرستان‌ها و خارج از کشور برگزار کرده است؛ حضور در جشنواره‌های کره شمالی و چین، روسیه، ایتالیا، کره جنوبی، ایرلند، مکزیک، بلاروس، قطر، ترکیه و همچنین اجرای مستقل در کشورهای اسپانیا ، آمریکا ، قزاقستان و روسیه بخشی از فعالیت‌های بین‌المللی این گروه است.

کنسرت گروه موسیقی فاخته 26 مرداد ساعت 22:30 در تالار وحدت اجرا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

کد N1924139

وبگردی