آفتاب

محسن هاشمی رفسنجانی، شهردار بعدی تهران

محسن هاشمی رفسنجانی، شهردار بعدی تهران

گمانه زنی ها حاکی از آن است محمدعلی افشانی که مدت کوتاهی است به عنوان شهردار تهران انتخاب شده شامل این قانون می شود و احتمالا باید شهرداری تهران را ترک کند

آفتاب: هفته گذشته قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
به گزارش آفتاب آنلاین؛ این قانون، تنها اجازه بکارگیری بازنشستگان جهت مدیریت خدمات کشوری شامل روسای سه قوه،‌ معاون اول رئیس جمهور،‌ نواب رئیس مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، وزرا، نمایندگان و معاونان رئیس جمهور هستند را می‌دهد و استانداران و معاونان استانداران؛، سفرا و معاونان وزرا از این قانون حذف شدند.
اما به محض تصویب این قانون، حال و هوای شهرداری تهران کمی دگرگون شد. گمانه زنی ها حاکی از آن است محمدعلی افشانی که مدت کوتاهی است به عنوان شهردار تهران انتخاب شده شامل این قانون می شود و احتمالا باید شهرداری تهران را ترک کند.
شهرداری تهران از زمانی که محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران برگزیده شد، تغییر و تحولات بسیاری را به خود دید و در نهایت استعفای محمدعلی نجفی مهم ترین خبر شهرداری تهران بود.
اما حالا هم که بعد از برگزیده شدن افشانی به عنوان شهردار تهران قرار بود تب و تاب تغییر و تحولات در شهرداری کم شود باز هم این قانون، اما و اگرهای بسیاری را برای شهرداری تهران به ارمغان آورده است. عده ای معتقدند محسن هاشمی رفسنجانی؛ رئیس شورای شهر تهران جایگزین افشانی خواهد شد. این در حالی است که قبل از این هم، پس از استعفای پر سر و صدای نجفی از شهرداری تهران، محسن هاشمی مسئولیت شهرداری تهران را نپذیرفت و حتی به عنوان گزینه ای برای شهرداری هم شرکت نکرد.  
حالا باید منتظر بود و دید با بالا رفتن حرف و حدیث ها در مورد رفتن افشانی از شهرداری تهران، چه کسی جایگزین او خواهد شد.


کد N1920609

وبگردی