آفتاب

چینش تیم اقتصادی کابینه و برنامه‌ریزی‌ها بر اساس اقتضائات زمان باشد

چینش تیم اقتصادی کابینه و برنامه‌ریزی‌ها بر اساس اقتضائات زمان باشد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: ضرورت دارد تیم اقتصادی دولت ترمیم شود و این مطلب را در نامه‌ای با امضای بیش از ۱۰۰ نماینده به رئیس‌جمهور اعلام کردیم.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی باید چینش تیم اقتصادی کابینه و برنامه‌ریزی‌ها بر اساس اقتضائات زمان تنظیم شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: انتظار داریم دولت گلایه مردم را بشنود و در پاسخ به آنها نسبت به مشکلات تیم اقتصادی خود را ترمیم کند تا با یک چابکی و روحیه جهادی و پر از انرژی بتوانند در پیگیری مشکلات اقتصادی کشور نظر مردم را تامین کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس افزود: با سوال خواستن و توضیح در این ارتباط از رئیس جمهور و وزرا موافق هستم اما با استیضاح رئیس‌جمهور موافق نیستم بلکه معتقدم ضمن خواستن توضیح از دکتر روحانی باید او را کمک کنیم و با اتحاد، همدلی و انسجام مشکلات کشور را مرتفع سازیم.

گودرزی تاکید کرد: شرایط اقتصادی ما به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح و متناسب با ظرفیت‌های داخل کشور، خط و مشی‌ای که رهبر معظم انقلاب مکرر می‌فرمودند، متناسب با اقتصاد مقاومتی، اتکا به ظرفیت داخل و متناسب با آن نگاه انقلابی ما باید تنظیم شود.

وی خاطرنشان کرد: به این دلیل امروز شاهد وجود مشکلات در جامعه هستیم هرچند شرایط سخت‌تر از این را در دوران چهل سالگی عمر انقلاب پشت سر گذاشتیم منتها آنچه ضرورت دارد تلاش، پویایی، رویکرد جهادی، نگاه انقلابی و کوشش مستمر همه مسئولان است که می‌تواند کمک کند تا از این شرایط عبور کنیم.

گودرزی یادآور شد: آن تصویری که مردم از مسئولان دریافت می‌کنند باید تصویری امید بخش و پرتلاش باشد و این مهم از دولت، مجلس و همه مسئولین بخصوص دولت که خط مقدم اجراست باید به سوی مردم صادر شود و در این بین قطعاً مردم همراهی خواهند کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در مسابقات تیم ملی فوتبال ایران شاهد تلاش مجاهدانه بازیکنان بودیم که از تمام ظرفیت خود استفاده کردند شاید به ظاهر آنان باختند اما موجب خرسندی و ابراز شادی مردم شدند و ملت ایران تیم را همراهی کردند و به استقبال گرم از آنها رفتند، تاکید کرد: مردم  انتظار دارند به مسئولینی که اعتماد کردند با تمام ظرفیت‌ها به میدان آیند و اگر چنین عمل کنند مردم به مانند تیم ملی فوتبال پذیرای آنان خواهند بود پس باید با تمام ظرفیت به میدان بیاییم و از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام

کد N1919845

وبگردی