آفتاب

اختصاص ۵۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال‌زا در استان تهران

اختصاص ۵۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال‌زا در استان تهران

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از توابع استان تهران در جریان طرح‌های فراگیر اشتغال روستایی و عشایری این شهرستان‌ها و آخرین اقدامات صورت گرفته در این زمینه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی در سفر صبح امروز خود به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از توابع استان تهران، با اشاره به اینکه مبلغ ۳۱ میلیارد تومان برای ۲۲ طرح مصوب اشتغال در شهرستان فیروزکوه در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم با به نتیجه رسیدن این طرح‌ها شاهد شکوفایی اشتغال در این شهرستان باشیم.

وی تاکید کرد:‌ رقمی حدود ۱۳ میلیارد تومان نیز برای توسعه طرح‌های روستایی و عشایری اشتغال شهرستان دماوند درنظر گرفته شده است.

ربیعی گفت: در مجموع ۵۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال‌زا در استان تهران درنظر گرفته شده که امیدواریم با جذب این اعتبارات جهش قابل قبولی در حوزه اشتغال استان تهران رخ دهد.

و.زیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شهرستان فیروزکوه به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری مهم در کنار شهر تهران می‌تواند زمینه خوبی برای جذب توریست و فرصت‌های شغلی که از این ناحیه ایجاد می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی‌های ما باید به سمتی باشد که شهرستان فیروزکوه فقط نقش گذرگاه‌ها را نداشته باشد بلکه به عنوان یک اقامتگاه و مجموعه توریستی و گردشگری مورد توجه مسافران و گردشگران باشد.

او همچنین در بازدید از مرکز درمانی متعلق به تامین اجتماعی شهرستان فیروکوه گفت: تمهدیداتی فراهم شود تا امکان اقامت پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب‌تر به شهروندان این شهرستان فراهم شود.

در این سفر قاسم میرزایی‌نیکو (نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی)، شاه کرمی (مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران) و جمعی از مقامات و مسئولان محلی وی را همراهی می‌کردند.

کد N1918975

وبگردی