آفتاب

افزایش ۳۰ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در سه ماهه سال جاری

افزایش ۳۰ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در سه ماهه سال جاری

مدیرکل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات از افزایش ۳۰ درصدی پرونده های قاچاق کالا و ارز در سه ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی،سید عبدالمجید اجتهادی مدیرکل پیشگیری و نظارت بر امور قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از امروز یکم مردادماه، شعب تجدید نظر در استان ها رسما کار خود را آغاز می کنند.

وی با بیان اینکه رؤسای این شعب انتخاب و حکم آنها از سوی ریاست قوه قضائیه ابلاغ شده است، گفت: با راه اندازی این شعب در استان ها شاهد تسریع در رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، تسریع در تعیین و تکلیف متخلفان و اجرای رأی قطعی در خود استان ها خواهیم بود.

اجتهادی همچنین به افزایش ۳۰ درصدی پرونده های قاچاق کالا و ارز در سه ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: امیدواریم با راه اندازی شعب تجدید نظر، رسیدگی به این پرونده ها به همان مدت یک ماهه ای که موضوع ماده ۴۵ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است برسیم.

مدیرکل پیشگیری و نظارت بر امور قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی به وضعیت فعلی اقتصاد و بازار اشاره کرد و افزود: در شرایط کنونی همکاران ما در سازمان تعزیرات حکومتی به صورت شبانه روزی کشیک های لازم را دارند و علاوه بر افزایش گشت های سیار و مشترک برخورد ها را نیز افزایش داده ایم تا مردم متضرر نشوند.

کد N1917351

وبگردی