آفتاب
از سوی موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی؛

نشست تخصصی «مدیریت دانش در قرارگاه جهاد علمی» برگزار می شود

نشست تخصصی «مدیریت دانش در قرارگاه جهاد علمی» برگزار می شود

نشست تخصصی «مدیریت دانش در قرارگاه جهاد علمی» ۲ مردادماه در موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی(حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شواهد آماری رسمی ملی و بین‌المللی نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران از رشد علمی چشم‌گیری برخوردار بوده و در زمره ۲۰ کشور اول دنیا از حیث رتبه رشد علمی است.

با این حال، به رغم رشد علمی مناسب کشور، رشد فناوری و رشد اقتصادی چندان درخشان نبوده و رتبه ایران در فناوری و اقتصاد در تراز رشد علمی آن نیست و در واقع چرخه تبدیل علم به فناوری و ثروت در کشور ما معیوب بوده و نیاز به اصلاح و تحول دارد.

در نهایت شکل‌گیری رابطه منطقی میان توامندی‌ها و نیازها بخش زیادی از مشکلات کشور را حل خواهد کرد و چرخه تبدیل علم به ثروت را تسهیل خواهد کرد.

موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در راستای برنامه‌های خود پیرامون رصد چالش‌ها و مسائل اساسی کشور و ارائه پاسخ و راه حل متناسب، با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان در این خصوص طرح «مدیریت دانش در قرارگاه جهاد علمی» را بررسی و برگزاری نشستی علمی با این عنوان را برای نقد و بررسی آن در دستور کار قرار داده است.

در این نشست رئیس سازمان بسیج علمی کشور و جمعی از اساتید و محققان حضور دارند.

کد N1917099

وبگردی