آفتاب

از درایت و مدیریت جهادگرانه ربیعی در وزارت کار تقدیر می‌کنیم

از درایت و مدیریت جهادگرانه ربیعی در وزارت کار تقدیر می‌کنیم

نقوی گفت: از درایت و مدیریت جهادگرانه حضرتعالی تقدیر نموده و امیدواریم کماکان با حضور موثر خود در صدر وزارت، بتوانیم با کمک دولت و بخش خصوصی بر مشکلات و تنگناهای موجود نیز قائق گردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خسرو نقوی (رییس هیئت مدیره کانون انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی کشور) در نامه‌ای به علی ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) از تداوم وزارت وی حمایت کرد.

متن کامل نامه وی به شرح زیر است:

حضور جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با سلام و تقدیم احترام

پیرو مکاتبات قبلی بر خود وظیفه می‌دانیم از تلاش‌های سنوات اخیر آن وزارتخانه محترم و ادارات کل زیرمجموعه که تحت درایت و مدیریت شایسته حضرتعالی در راستای حمایت از کار و تولید و به ویژه بخش خدمات به عنوان حائز رتبه اول اشتغال کشور تلاش‌ها و اقدام‌های شایسته و در خور تحسینی داشته‌اید تقدیر و تشکر نماییم.

در سنوات اخیر همکاری تنگاتنگ این کانون و مجموعه تحت مدیریت حضرتعالی ثمرات زیادی داشته که ازجمله اعتماد بیش از پیش بخش دولتی به بخش خصوصی و به ویژه کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایی بوده است.

لذا بار دیگر از درایت و مدیریت جهادگرانه و سخت‌کوشانه حضرتعالی تقدیر نموده و امیدواریم کماکان با حضور موثر خود در صدر وزارت، بتوانیم با کمک دولت و بخش خصوصی بر مشکلات و تنگناهای موجود نیز قائق گردیم.

با احترام

خسرو نقوی

رییس هیئت مدیره کانون انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی کشور

کد N1917089

وبگردی