آفتاب

پمپئو ادعاهای مضحک سران آمریکا علیه ایران را تکرار کرد

پمپئو ادعاهای مضحک سران آمریکا علیه ایران را تکرار کرد

وزیر خارجه آمریکا در یاوه‌گویی‌هایی مضحک علیه ایران مدعی شد: «از نظر مقام‌های ایران، امنیت، ثبات و آزادی مردمش قربانیان قابل قبولی در راستای اهداف انقلاب است. »

به گزارش ایلنا به نقل از سی ان ان، مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود ادعاهایی را علیه ایران مطرح و مقام‌های ایرانی را به گسترش خشونت در سراسر خاورمیانه متهم کرد که جیب‌های خود را با هزینه مردم عادی در ایران پر کرده‌اند.

وزیر خارجه آمریکا روز گذشته- یکشنبه- در حالی که در جمع ایرانیان کالیفرنیا در کتابخانه رونالد ریگان سخنرانی ضدایرانی خود را ایران می‌کرد مدعی شد: «ایدئولوگ‌هایی که در سال ۱۹۷۹ روی کار  آمدند امروز سعی می‌کنند همه جامعه ایران را با انقلاب اسلامی تطبیق دهند. ایران در گسترش انقلاب به سایر کشورها نقش داشته و حتی اگر لازم بوده با زور این کار را کرده است.»

سی ان ان در ادامه به سکونت تعداد قابل توجهی از جمعیت ایرانی در جنوب کالیفرنیا اشاره کرد و نوشت: بسیاری از ایرانیان بعد از انقلاب اسلامی به آمریکا مهاجرت کرده‌اند. 

پومپئو در ادامه اظهارات مضحک خود علیه ایران مدعی شد: « از نظر ایران، امنیت، ثبات و آزادی مردمش قربانیان قابل قبولی در راستای اهداف انقلاب است. »

ادامه دارد...

 

کد N1916959

وبگردی