آفتاب

ذوالقدر: نقدهای مطرح شده توسط خبرنگاران درباره دولت سالم و سازنده است

ذوالقدر: نقدهای مطرح شده توسط خبرنگاران درباره دولت سالم و سازنده است

خانه مطبوعات در شهرستان شمیرانات با حضور فاطمه ذوالقدر و طیبه سیاوشی، نمایندگان مردم تهران ری و شمیرانات در مجلس، افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، فاطمه ذوالقدر (نایب رییس کمیسیون فرهنگی) در مراسم افتتاحیه خانه مطبوعات شمیرانات بیان داشت: یکی از گلایه‌های همیشگی خبرنگاران نداشتن پایگاه مشخص برای انجام امور مرتبط با حوزه مسئولیتشان بود که افتتاح این مرکز دستاوردی بسیار مثبت در جهت تحقق خواست‌ها و مطالبات اصحاب رسانه بود.

وی مشکل عمده و گلایه خبرنگاران این شهرستان را نداشتن روزنامه یا هفته نامه برشمردند به طوری که علیرغم اینکه بخش‌های مختلفی شامل رودان، قصران، شمیرانات، اوشان، فشم و لواسان در این شهرستان قرار دارد.اما صرفاً دو نشریه ماهانه دارد که جوابگوی نیاز منطقه نیست. که در این خصوص وزارت ارشاد قول همکاری و مساعدت هرچه بیشتر را دادند.

ذوالقدر در ادامه افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش خطیری در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مردم دارند که شفاف‌سازی‌های اخیر در خصوص مسائل و مشکلات مطرح در سطح جامعه نقدهای سالم و سازنده‌ای را نسبت به عملکرد دولت مطرح داشت. البته باید در نظر داشت که عده قلیلی در عرصه خبر اهتمام لازم برای صداقت و امانتداری در انتقال خبر را ندارند که انتظار داریم این موارد نادر هم زدوده شود و عرصه رسانه و خبر به عنوان یک پل ارتباطی شفاف بین مردم و مسئولین باقی بماند.

 وی ادامه داد: حمایت‌های لازم از اصحاب رسانه و خبرنگاران برای رفع مشکلات آنها ازجمله موضوع بیمه‌ای صورت گرفته و کماکان حمایت‌های خود را از این قشر دریغ نخواهیم کرد چراکه بدون حضور و فعالیت آنها موضوع اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی که لازمه توسعه است، دچار خلل می‌گردد.

کد N1916301

وبگردی