آفتاب

مزیت‌های کفش و صندل دکتر آس نسبت به دیگر کفش‌های موجود در بازار

مزیت‌های کفش و صندل دکتر آس نسبت به دیگر کفش‌های موجود در بازار

کفش‌ها و صندل‌های دکتر آس به دلیل برخورداری از طراحی ارگونومیک، ساختار ارتوپدیک، کفی آناتومیک و استفاده از مواد اولیه ارگانیک، مزیت‌های خاص نسبت به سایر کفش‌های طبی دارند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مزیّت‌های کفش‌ها و صندل‌های شرکت دکتر آس به دیگر کفش‌های موجود در بازار را در زیر مشاهده می‌کنید:

۱- طراحی ارگونومیک (کاملاً مطابق با آناتومی پای ایرانی)

۲- ساختار ارتوپدیک: سبکی و راحتی، پنجه پهن و با ارتفاع مناسب، انواع پاشنه ۴،۳،۲ سانتی جهت تامین سلیقه‌های متنوع و بیماریهای مختلف (مثلاً پاشنه ۴ سانت در افراد مبتلا به التهاب تاندون آشیل یا خارپاشنه باعث می‌شود وزن بدن به جلوی پا منتقل شود و فشار از پاشنه برداشته شود و درد بیمار مرتفع شود، درحالیکه برای افراد  مبتلا به بیماری‌های جلوی پا از قبیل انحراف شست پا، آرتروز شست پا و خمیدگی انگشتان و افراد  مبتلا به پیچ خوردگی مکرر مچ پا، پاشنه ۲ سانت مناسب است).

ضمناً در بسیاری از کفش‌ها قسمت پایین و پشت پاشنه کفش (اولین جایی که با زمین برخورد می‌کند) بصورت منحنی طراحی شده تا  علاوه بر کاهش سایش پاشنه، هنگام راه رفتن ضربه شدید به پاشنه پا وارد نشود. زیره مشبک و آجدار برای جلوگیری از سرخوردگی، رویه بلند و قابل تنظیم و نیز دوخت ریز و محکم از دیگر مزیت‌های این کفش‌ها و صندل‌ها است.

3- کفی آناتومیک

4- استفاده از مواد اولیه ارگانیک: رویه کفش از بهترین و مرغوب‌ترین نوع چرم طبیعی با خواص تهویه عالی، ضد تعریق و ضد حساسیت (چرم گاو)، آستر و روکش کفی از چرم طبیعی، زیره از جنس ترمو ،Tpu و پلی اورتان باکیفیت عالی. (خاصیت ارتجاعی داشته و فشار وارده بر پا را جذب می‌کنند.) استفاده از اسانس خوشبو کننده در ترکیب کفی و زیره.

کد N1915601

وبگردی