آفتاب

حق‌السکوت به کارن مک دوگال به خاطر رابطه جنسی با ترامپ! + عکس

حق‌السکوت به کارن مک دوگال به خاطر رابطه جنسی با ترامپ!  + عکس

زندگی خصوصی افراد مشهور جهان همیشه مورد توجه همگان بوده است بخصوص اگر این فرد مشهور در حد و اندازه رئیس جمهور یک مملکت باشد.

آفتاب: زندگی خصوصی افراد مشهور جهان همیشه مورد توجه همگان بوده است بخصوص اگر این فرد مشهور در حد و اندازه رئیس جمهور یک مملکت باشد.
روز گذشته یکی دیگر از دسته‌گل‌هایی که ترامپ به آب‌داده رو شد؛ برگی دیگر از زندگی خصوصی و پنهانی رئیس جمهور آمریکا.
به گزارش آفتاب به نقل از نیویورک‌تایمز، مایکل کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ مکالمه تلفنی‌ای با جناب رئیس جمهور داشته که در آن جزئیات پرداخت حق‌السکوت به کارن مک دوگال به خاطر رابطه جنسی با ترامپ مطرح‌شده است. مایکل کوهن این مکالمه را ضبط کرده است؛ حالا برای چه این مکالمه ضبط‌شده است را خدا می‌داند.
به نوشته نیویورک‌تایمز این مکالمه دو ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا ضبط‌شده است.
چندی پیش خبر پرداخت حق‌السکوت از سوی ترامپ به کسانی که با آن‌ها رابطه جنسی داشته منتشر شد و پیگیری آن در دستور کار دادگستری آمریکا قرار گرفت و در پی آن FBI به دفتر کار مایکل کوهن یورش برد و این صدای ضبط شده را به دست آورد. البته پس‌ازاین ماجرا ترامپ اعلام کرد که کوهن دیگر وکیل شخصی او نیست.
لازم به ذکر است که رودی جولیانی وکیل دیگر ترامپ، پیدا شدن این صدای ضبط شده را تأیید کرده است اما خاطرنشان کرده که هنوز پولی بابت حق‌السکوت از سوی ترامپ به کارن مک دوگال پرداخت‌نشده است.
کارن مک‌دوگال قبلاً اعلام کرده بود که نشریه نشنال اینکوایر در ازای پرداخت 150 هزار دلار حاضر است این رابطه خصوصی را منتشر کند و حق چاپ این مطلب را به کلی دریافت کند ولی ازآنجایی‌که ترامپ با صاحب امتیاز این نشریه دوستی دیرینه دارد، باوجود پرداخت این مبلغ تابه‌حال چیزی از این رابطه در آن به چاپ نرسیده است.
گفتنی است در حال حاضر FBI از نشنال اینکوایر درخواست کرده که جزئیات رابطه دونالد ترامپ با کارن مک دوگال را در اختیار آنان قرار دهد.



کد N1915594

وبگردی