آفتاب

شرایط ناامید کننده استقلال در آستانه آغاز لیگ/ آقای شفر! شما هم مقصر هستید

شرایط ناامید کننده استقلال در آستانه آغاز لیگ/ آقای شفر! شما هم مقصر هستید

استقلال در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر وضعیت مطلوبی ندارد.

به گزارش ایلنا، حال و هوای استقلال در این روزها چندان راضی کننده نیست و هواداران این تیم با شک و تردید فراوانی به اینده چشم دوخته اند. لیگ برتر کمتر از یک هفته دیگر آغاز می شود و آبی ها هنوز تیمشان را تمام  و کمال در اختیار ندارند و تکلیف چند بازیکن اصلی این تیم هنوز مشخص نشده است.

وینفرد شفر سرمربی آبی ها نیز در این مدت آنطور که باید و شاید نتوانسته هواداران را به وجد بیاورد. او کسی بود که تیم رنجور منصوریان را به یکی از خطرناک ترین تیمهای کشور تبدیل کرد و تا یک چهارم‌اسیا هم پیش رفت اما در فصل نقل و انتقالات و آماده سازی انتظارها را برآورده نکرد.

استقلال برای بازی در سوپرجام آماده نبود و به همین دلیل زیر بار بازی کردن در این مسابقه نرفت تا مبادا شکست روحیه براندازی پیش از فصل نصیبش شود. آنها از 109 روز قبل اطلاع داشتند که قرار است در این دیدار به میدان بروند اما این اتفتق حادث نشد. یکی از مهمترین دلایل، تعلل آبی ها در آغاز فصل آماده سازی پیش فصل بود. شفر و شاگردانش از چهارم تیرماه کار خود را آغاز کردند؛ دقیقا یک ماه پیش از اولین بازی درلیگ. این در حالی است که رقیب سنتی آنها یک هفته زودتر کار خود را آغاز کرد و اردویی کم نقص را در کرواسی به انجام رساند.

برانکو با تمهیداتی که اندیشیده بود یک اردوی پرفشار و به صربه را برای تیمش مهیا کرد و چند بازی دوستانه هم در آنجا به انجام رساندند و حالا در تهران هم با برگزاری بازی هایی تدارکاتی خود را برای آغاز مسابقات‌آماده می کنند. در طرف مقابل استقلال بعد از چند تمرین با حداقل نفرات به ترکیه رفت و با اینکه 3 چهار بازی دوستانه هم انجام داده اند اما هنوز شرایطشان ایده آل و قابل قبول نیست.

شفر وقتی که پرسپولیس خود را آماده آغاز آماده سازی می کرد طی قراردادی که با شبکه سوئیسی بسته بود برای آنها کارشناسی مسابقات جام جهانی را انجام می داد و به همین دلیل دیر به تهران آمد و قتی برگشت ستاره هایش هر کدام به مشکل خاصی برخورد کرده بودند.

پیرمرد 68 ساله آلمانی در کنار توانایی های فوق العاده اش در این مدت یکی از مقصران دیر آماده شدن تیم بوده است. یکی از اصلی ترین مقصران حاضر نشدن استقلال در بازی سوپرجام هم همین مرد دوست داشتنی است!

کد N1915325

وبگردی