آفتاب

گفتگوی اختصاصی آفتاب با ‌هاشمی‌نسب: این فوتبال فقط برای بازیکنانش جذاب است / هوادار، یاغی می‌خواهد!

گفتگوی اختصاصی آفتاب با ‌هاشمی‌نسب: این فوتبال فقط برای بازیکنانش جذاب است / هوادار، یاغی می‌خواهد!

بعد از جام جهانی درخواست مالی بازیکنان از یکی، دو میلیارد به 5 میلیارد رسیده است.

آفتاب: مهدی‌هاشمی‌نسب مدافع محبوب سال‌های نه چندان دور سرخابی‌ها در گفتگو با خبرنگار آفتاب آنلاین در خصوص شرایط نابسامان استقلال در فاصله یک هفته مانده تا شروع لیگ گفت: برای فوتبالی که فقط در آن پول تعیین کننده است متاسفم. این فوتبال بیمار است و دلیلش هم هماهنگ نبودن دخل و خرج باشگاه‌هاست. می‌خواهم بدانم چرا صدای تیم‌های صنعتی در نمی‌آید؟ اصلا شنیده‌اید که با فلان بازیکن تسویه نکرده‌اند و...؟!
مدافع محبوب سال‌های نه چندان دور سرخابی‌ها که بسیار از فضای فعلی فوتبال گله‌مند است، ادامه داد: اگر بخواهیم راستش را بگوییم رفته رفته فوتبال جذابیتش را برای هواداران از دست می‌دهد. وقتی می‌بینند که فقط آنها هستند که برای تیم محبوب‌شان دلسوزی می‌کنند و بازیکنان همه به دنبال زندگی شخصی‌شان هستند اعصاب‌شان خرد می‌شود و همین اندک هوادار تیفوسی هم بی‌تفاوت می‌شوند.
یاغی آن روزهای فوتبال ادامه داد: شنیده‌ام که بعد از جام جهانی درخواست مالی بازیکنان از یکی، دو میلیارد به 5 میلیارد رسیده است. خداوکیلی این مبالغ حتی در شرایط اقتصادی امروز کم پولی نیست و بهتر است که آنها هم کمی‌ رعایت مردم را کنند.
هاشمی‌نسب به دو حضور استقلال در سوپر جام باشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز سرخابی‌ها از باخت در این دیدار می‌ترسند و با هر بهانه‌ای در این دیدار حاضر نمی‌شوند. حتی من شنیده‌ام که برخی بازیکنان خودشان را دو اخطاره می‌کنند که در این بازی نباشند. ما در آن زمان‌ها برای این بازی لحظه شماری می‌کردیم و آنقدر با انگیزه در بازی حاضر می‌شدیم که گاهی باعث ایجاد حاشیه می‌شد و در آخر هم که به ما لقب یاغی را دادند.
او در خاتمه خاطر نشان کرد: البته باید بگویم که من اگر برای هواداران هنوز‌هاشمی‌نسب هستم به خاطر همان یاغی گری‌ها بوده و در واقع هواداران سرخابی دنبال یاغی می‌گردند برای تیمشان!

آرش محمدی
کد N1915086

وبگردی