آفتاب

نیاز به تعامل شورای شهر، نمایندگان مجلس و شهرداری برای حمایت از ورزشکاران

نیاز به تعامل شورای شهر، نمایندگان مجلس و شهرداری برای حمایت از ورزشکاران

استاندار تهران با تاکید بر لزوم توجه و تکریم ورزشکاران و تلاش برای حضور آن‌ها در میادین قهرمانی، گفت: باید میان شورای شهر، شهرداری، نمایندگان مجلس و هیات‌های ورزشی در جهت حمایت از ورزشکاران تعامل مناسبی ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، محمدحسین مقیمی در جلسه ستاد پشتیبانی اعزام ورزشکاران استان تهران به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا که امروز(سه‌شنبه) در محل استانداری تهران برگزار شد، گفت: باید تلاش کنیم ورزش از جنبه‌های مختلف قهرمانی مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد و زمینه‌ای فراهم کنیم که شرایط قهرمانی و نبوغ جوانان در همه رشته‌های ورزشی نمایان شود.

وی افزود: مدال‌آوری در ورزش قهرمانی تنها موضوع مهم نیست بلکه حضور در میادین قهرمانی همچون مدال‌آوری از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است که اگر ورزشکاران موفق به مدال‌آوری هم شوند بسیار عالی خواهد بود.

استاندار تهران با بیان این‌که همه ورزشکاران باید مورد احترام و توجه قرار گیرند و این احترام باید در همه زمان‌ها یعنی چه مدال بیاورند و چه موفق به مدال‌آوری نشوند باید مدنظر قرار گیرند، افزود: ورزشکاری که در میادین قهرمانی موفق به کسب مدال طلا نشد برای ما تفاوتی با قهرمان و مدال‌آور طلا ندارد.

مقیمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تکریم و توجه مقام معظم رهبری به ورزشکاران اشاره کرد و افزود: همه مسئولان کشور همواره حامی و پشتیبان ورزشکاران هستند و مردم کشور نیز با علاقه‌مندی مسابقات ورزشی را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: جلسات مشترکی ظرف دو سال گذشته با همه نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده و در موضوعات مختلفی از جمله عمرانی پیگیری‌های خوبی برای حل معضلات تهران صورت گرفته است. همه در کشور تصور می‌کنند تهران استانی برخوردار است و باید به سایر استان‌ها رسیدگی شود که خوشبختانه در حال حاضر این نگاه تغییر کرده و همه متوجه شده‌اند که در استان تهران به سرمایه‌گذاری نیاز داریم.

استاندار تهران تاکید کرد: باید برای حمایت از ورزشکاران استان تهران تعامل میان هیات‌های ورزشی، شهرداری، نمایندگان مجلس و اعضای شوراها ایجاد شود.

انتهای پیام

کد N1914082

وبگردی