آفتاب

صدور قرار وثیقه ۴هزار میلیاردتومانی برای متهم پرونده ثامن الحجج

صدور قرار وثیقه ۴هزار میلیاردتومانی برای متهم پرونده ثامن الحجج

رئیس دادگاه رسیدگی کننده به پرونده ثامن الحجج گفت: قرار تامین کیفری متهم ردیف اول پرونده این موسسه به چهار هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، قاضی باقری در پایان نهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج که در شعبه اول دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، از تشدید قرار تامین کیفری وثیقه به میزان چهار هزار میلیارد تومان برای متهم خبر داد.

وی گفت: این تشدید قرار به درخواست تعدادی از شاکیان و سپرده گذاران و تصمیم هیات قضایی انجام شده و به متهم نیز ابلاغ شده است.

بر اساس این گزارش؛ در این جلسه متهم (الف - م) در دادگاه حضور داشت و خانم (ر-الف) متهم دیگر پرونده که در جلسات گذشته حضور داشته، به دلیل کسالت در این جلسه از دادگاه حضور نیافت و پرونده متهم ردیف سوم آقای (م- ر) به طور غیابی مورد رسیدگی قرار گرفت.

اولین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (دوشنبه) ۲۸ خردادماه در شعبه اول دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد و رسیدگی ها به این پرونده ادامه دارد.

سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران در پاسخ به این سئوال که دادگاه رسیدگی به این پرونده چند جلسه دیگر برگزار می شود، افزود: این موضوع قابل پیش بینی نیست و بستگی به نظر قاضی پرونده و هیات قضایی دارد.

افتخاری در پاسخ به سوال دیگری در خصوص تعداد متهمان پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج گفت: این پرونده سه متهم دارد که یکی از آنها فعلاً متواری شده است.

کد N1913343

وبگردی