آفتاب
مدیر گالری ابراهیمی‌نژاد به مهر گفت:

نمایشگاه «چراغ راه ولایت» همزمان بادهه کرامت برگزار می شود

نمایشگاه «چراغ راه ولایت» همزمان بادهه کرامت برگزار می شود

مدیر گالری ابراهیمی‌نژاد از برپایی نمایشگاه هنری با عنوان «چراغ راه ولایت» همزمان با دهه کرامت به مدت ۱۰ روز در این گالری خبر داد.

علی اکبر ابراهیمی‌نژاد مدیر گالری ابراهیمی‌نژاد درباره برپایی نمایشگاه جدید این مجموعه به خبرنگار مهر گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در دهه کرامت و همزمان با برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) نمایشگاهی متشکل از ۵۵ اثر تجسمی سنتی، مذهبی، مدرن و پست مدرن با عنوان «چراغ راه ولایت» در گالری ابراهیمی نژاد برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه روز یکشنبه ۲۴ تیر از ساعت ۱۱ تا ۱۸ افتتاح می شود و به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برای عموم برقرار است.

ابراهیمی‌نژاد همچنین از ادامه نمایشگاه قبلی این گالری که به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی از اردیبهشت ماه برگزار شده بود، خبر داد و گفت: این نمایشگاه گروهی نقاشی به مدت سه ماه در گالری برپاست. علاوه بر آن، آثار تجسمی هنرمندان از ۵۰ سال پیش تا به امروز در سبک های مختلف هنری به نمایش درآمده و تا سه هفته آینده نیز برپاست.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد هنرهای تجسمی به روزهای پررونق برگردد و در پایان گفت: هنر مقوله ای الهی و از جنس روح است و باید برای تفکر و اندیشه و آگاهی در خدمت مردم و جامعه قرار بگیرد.

علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به نشانی بزرگراه شهید محلاتی، خیابان نبرد، خیابان آهنگ، روبروی بوستان یاس، کوچه نرگس، گلستان ۲، ساختمان شماره ۷۲ گالری ابراهیمی‌نژاد مراجعه کنند.

عکس خبر تزیینی است.

کد N1912879

وبگردی