آفتاب

۳۵هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی لامرد هستند/ارتقای شعبه تامین اجتماعی شهرستان به تیپ ۳

 ۳۵هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی لامرد هستند/ارتقای شعبه تامین اجتماعی شهرستان به تیپ ۳

«عیسی حسینی» از ارتقای این شعبه به تیپ ۳ خبر داد و گفت: ۳۵ هزار و ۱۳ نفر بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش شعبه تامین اجتماعی لامرد هستند.

به گزارش ایلنا، عیسی حسینی (رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان لامرد) ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی (۱۹ الی ۲۵ تیرماه) و تشکر از زحمات کارکنان تامین اجتماعی لامرد در ارائه خدمات به افراد تحت پوشش سازمان، افزود: ۳۵۰۱۳ نفر اعم از بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش شعبه تامین اجتماعی لامرد هستند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی لامرد با ارائه گزارشی در یک سال منتهی به سال ۹۶ گفت: ۹۵ میلیارد و ۵۵۲ میلیون و ۵۸۳هزار و ۲۰۰ ریال مستمری به مستمری بگیران تامین اجتماعی، ۲۱ میلیارد و ۸۷۸میلیون و ۹۶۱ هزار و ۲۱۳ ریال بابت بیمه بیکاری به مقرری بگیران و ۷ میلیارد و ۴۶۳ میلیون و ۸۵۸هزار و ۸۱۱ ریال تعهدات کوتاه مدت به بیمه‌شدگان این شعبه پرداخت شده است.

حسینی در ادامه از راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیک بازرسی و نام نویسی  در این شعبه خبر داد.

رئیس شعبه تامین اجتماعی لامرد گفت: باتوجه به رونق صنعتی در منطقه و افزایش تعداد بیمه شدگان شعبه لامرد و در همین راستا؛ پیگیری‌هایی از طریق جناب آقای دکتر علوی نماینده محترم مردم لامرد و مهر در مجلس انجام گرفت و با حمایت مسئولان سازمان و اداره کل تامین اجتماعی نیز شعبه تامین اجتماعی لامرد از تیپ ۴ به ۳ ارتقاء یافت که تحقق این مهم نقش بسزایی در توسعه خدمات به افراد تحت پوشش سازمان در شهرستان لامرد خواهد داشت.

وی در پایان گفت: ارتقای درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی لامرد به پلی کلینیک در سال جاری از مهمترین پیگیریهای نماینده محترم مردم لامرد و مهر در دوره دهم مجلس بود که تقویت درمانگاه می تواند به حوزه وصول مطالبات سازمان کمک کند و از سویی رضایت مندی هرچه بیشتر افراد تحت پوشش را به همراه خواهد داشت.

کد N1911504

وبگردی