آفتاب

افاضلی: بلژیک - فرانسه فینال زودرس جام است/ برنده این بازی شانس اول قهرمانی خواهد بود

افاضلی: بلژیک - فرانسه فینال زودرس جام است/ برنده این بازی شانس اول قهرمانی خواهد بود

کارشناس فوتبال کشورمان عقیده دارد فرانسه و بلژیک می‌توانستند در فینال روبرو شوند.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار بلژیک - فرانسه اظهار داشت: این بازی اصلاً قابل پیش بینی نیست و دو تیم با شیوه بازی نزدیک به هم و کیفیت تقریباً هم‌سان برابر هم قرار می‌گیرند و هر اتفاقی ممکن است در زمین رخ دهد.

وی افزود: این بازی یک فینال زودرس برای جام جهانی است و این دو تیم می‌توانستند بازی نهایی را برابر هم برگزار کنند ولی در مرحله نیمه نهاتیی به هم خوردند و فکر می‌کنم برنده این بازی شانس بیشتری نسبت به تیمِ سمت دیگر برای قهرمانی دارد.

کارشناس فوتبال در ادامه گفت: تیم‌های تک بعدی جام تا اینجای کار حذف شدند و تیم‌هایی به مراحل پایانی رسیدند که چند بعدی بازی می‌کنند و پلن‌های مختلفی برای ارائه در زمین دارند و این اتفاق خوبی است که 4 تیم پایانی چنین خصوصیتی دارند. اگر تیم‌هایی مثل آلمان خیلی زود حذف شدند هم دلیلش همین موضوع است.

افاضلی در پایان خاطرنشان کرد: دو تیم بازیکنان کلیدی زیادی دارند که می‌توانند روی خلاقیت فردی سرنوشت بازی را تعیین کنند و داشتن بازیکنانی با این قابلیت جذابیت بازی و غیر قابل پیش‌بینی بودن آن بیشتر می‌شود. در هر صورت تنها چیزی که می‌توان از آن مطمئن بود یک بازی زیبا است.

کد N1909788

وبگردی