آفتاب

آقای ناظم متجاوز در دادگاه چه گفت؟

آقای ناظم متجاوز در دادگاه چه گفت؟

بالاخره ناظم مدرسه "معین" مقر آمد. آقای ناظم که تا یک سال پیش در دبیرستان به عنوان ناظم فعالیت می‌کرد، روز گذشته در جلسه‌ای غیرعلنی در دادگاه ارشاد محاکمه شد.

آفتاب: بالاخره ناظم مدرسه "معین" مقر آمد. آقای ناظم که تا یک سال پیش در دبیرستان به عنوان ناظم فعالیت می‌کرد، روز گذشته در جلسه‌ای غیرعلنی در دادگاه ارشاد محاکمه شد. اتهامات آقای ناظم اشاعه فحشا، وارد کردن سیگار و مشروب به داخل مدرسه و توزیع آن، نشان دادن فیلم‌های غیر اخلاقی و... بود. والدین دانش آموزان مدرسه معین واقع در منطقه 2 آموزش و پرورش پس از فهمیدن تعرضات آقای ناظم به فرزندان‌شان به شدت عصبی و ناراحت بودند. آموزش و پرورش خبر از انحلال مدرسه می‌داد و عده‌ای معتقد بودند، دانش آموزانی که دخالتی در این پرونده نداشته‌اند دچار ضربه شدید روحی شده‌اند. کلیپ‌هایی که از آقای ناظم در فضای مجازی منتشر شد خبر از تکذیب اتهامات توسط وی را می داد. از سوی دیگر در همان ساعات ابتدایی انتشار خبر، مقام معظم رهبری دستور اکید رسیدگی به پرونده را داد.

قضیه از این قرار بود که آقای ناظم با آوردن و آورده شدن مشروبات الکلی به مدرسه هیچ برخوردی نمی‌کرد و دانش‌آموزان را مجبور به اعمال غیر اخلاقی با یکدیگر می‌کرد.
اما روز گذشته دادگاه آقای ناظم پشت درهای بسته انجام شد. ابتدا متهم در حضور سه نفر از دانش آموزان و 8 خانواده از خانواده‌های دانش آموزان شاکی، تمام اتهامات وارده را تکذیب کرد و ادعا کرد که اقرارهای قبلی وی بر اثر فشار روانی بوده است.
در مرحله بعد قاضی به متهم گفت: "مستندات و تحقیقات نشان می‌دهد که شما به هیچ عنوان تحت فشار روانی نبوده‌اید." متهم که درمقابل مستندات قرار گرفته بود پس از لحظات کوتاهی سکوتش را شکست و ابراز ندامت کرد و گفت: "فقط می‌خواستم دانش آموزان را به دوستی و صمیمیت تشویق کنم!"

هنوز معلوم نیست این نوع صمیمیت در کجای دنیا مرسوم است. البته به گفته قاضی پرونده، رای نهایی تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فیلم: ناظم متجاوز در مدرسه چه می گوید؟
ماجرای دبیرستان معین / متهم «آقازاده» است؟!
ناظم آزارگر چطور در دبیرستان پسرانه به کار گرفته شد؟

دادگاه ناظم مدرسه معین / بررسی اتهام تجاوز به دانش آموزان در پزشکی قانونی



کد N1908670

وبگردی