آفتاب

ماجرای دعوای مهران مدیری با اکبر عبدی / جریان چیست؟

ماجرای دعوای مهران مدیری با اکبر عبدی / جریان چیست؟

این روزها در جامعه هنر، همه از دعوای اکبر عبدی با مهران مدیری صحبت می کنند.

آفتاب: این روزها در جامعه هنر، همه از دعوای اکبر عبدی با مهران مدیری صحبت می کنند. ماجرا از این قرار است که محمد حسین لطیفی، کارگردانی مجموعه ای با نام "شبی با عبدی" را بر عهده گرفته که این برنامه به تعبیر مهران مدیری موازی کاری است. آقای طنز ایران معتقد است وقتی برنامه ای مثل "دورهمی" و "خندوانه" از تلویزیون ملی در حال پخش است تولید و پخش برنامه ای مانند "شبی با عبدی" معنا ندارد.
اما از سوی دیگر صحبت های لطیفی هم خواندنی است. او در این مورد گفت: "قبل از برخورد مهران مدیری و اکبر عبدی من در این پروژه نبودم ولی بعدا که به "شبی با عبدی" پیوستم این برنامه رو کاملا متفاوت و غیر موازی با خندوانه و دورخمی پیش بردم. مطمئنا "شبی با عبدی" هیچ شباهت و موازاتی با دو برنامه خندوانه و دورهمی ندارد. لطیفی در ادامه افزود: "من آمده ام که موازی کاری نشود." کارگردان "سر دلبران" می گوید: "نمونه ای مثل مجموعه "شبی با عبدی" را در هیچ کجای دنیا ندیده ام و این برنامه به هیچ عنوان کپی خارجی ندارد." لطیفی معتقد است که چون "شبی با عبدی"جنبه آموزشی هم دارد و پس از پایان این مجموعه احتمال دارد که چند بازیگر طنز به تلویزیون اظافه شوند از این جهت ممکن است عده ای احساس خطر کنند بنابراین با این مجموعه مخالفت می کنند.
در نهایت باید نشست و دید که آیا "شبی با عبدی" طبق نظر مدیری به موازی کاری می پردازد و یا به گفته لطیفی برنامه ای طنز همراه با آموزش است که هیچ گونه موازاتی با دورهمی و خندوانه ندارد.

محسن باقری
کد N1904057

وبگردی