آفتاب

درخواست مسجدجامعی برای ساماندهی آرامگاه شهدای مشروطه

درخواست مسجدجامعی برای ساماندهی آرامگاه شهدای مشروطه

احمد مسجدجامعی خواهان ساماندهی آرامگاه شهدای مشروطه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مسجدجامعی در جریان هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حضور مسئولان برای آرام‌ کردن مردم و رفع دغدغه‌های آنها اظهار کرد: روز گذشته در خبرها آمده است وزیر مخابرات با حضور در پاساژ علاءالدین ضمن اطلاع از مشکلات کسبه و گفت‌وگو با آنها  وعده‌هایی را نیز به آنها داده است.

وی تصریح کرد: این اقدام از دو جهت قابل تقدیر است؛ یکی فاصله نگرفتن مسئولان از مردم و دوم ارائه راه‌حل در خصوص رفع مشکلات کسب.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اعلام اسامی 40 شرکت که از ارز دولتی برای واردات موبایل استفاده کرده‌اند اقدام قابل تقدیری است و این شفافیت می‌تواند در مهار یک نابسامانی شهری موثر باشد و این اقدام می‌تواند یک الگو برای مدیران شهری و دولتی باشد.

مسجد جامعی در ادامه با اشاره به شرایط نابسامان مزار گروهی از نویسندگان در ضلع جنوبی باغ شاه بیان کرد: سال گذشته و همزمان با 17 مرداد ماه گروهی از خبرنگاران و اهالی رسانه به همراه تعدادی از مسئولان شهری در این مجموعه حضور پیدا کردند و وعده‌هایی مبنی بر بهسازی این محل به آنها داده شد.

وی گفت: علیرغم گذشت یک سال متاسفانه اقدامی در راستای ساماندهی این مزار انجام نشده و شرایط به مراتب بدتر شده است.

عضو شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد: مدیریت شهری هر چه زودتر و در آستانه روز خبرنگار اقدامی را در خصوص ساماندهی این مزار انجام دهد.

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به تذکری که در رابطه با آرامگاه مشروطه که سال گذشته داده بود گفت: سال گذشته تذکری را مبنی بر شرایط نامناسب آرامگاه شهدای مشروطه ارائه کردم و شهردار وقت تهران اعلام ملک تمک شده و تنها باید سازمان زیباسازی اقداماتی را در راستای مرمت و بازسازی این مجموعه انجام دهد.

وی گفت: منتها از آن زمان تا به امروز نه تنها اقدامی انجام نشده است، بلکه شرایط بدتر شده است و تخریب بیشتری این مجموعه پیدا کرده است.

سید محمود میرلوحی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز ضمن آمادگی مدیریت شهری برای استقبال از قهرمانان تیم ملی ارزشمند فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال بسیار غیرتمند و خوب بازی کردند و در طراز یک تیم جهانی قرار داشتند و از مردم تهران درخواست می‌کنیم استقبال خوبی از عزیزان داشته باشند.

کد N1901975

وبگردی