آفتاب

شهرداری پاکدشت عهده‌دار تملک اراضی معارض کمربندی این شهرستان است

شهرداری پاکدشت عهده‌دار تملک اراضی معارض کمربندی این شهرستان است

استاندار تهران گفت: شهرداری پاکدشت عهده‌دار تملک اراضی معارض کمربندی فرون‌آباد به شریف‌آباد است.

به گزارش ایسنا، محمدحسین مقیمی در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان پاکدشت، با اشاره به مصوبه شورای اداری این شهرستان مبنی بر اینکه شهرداری این شهر مأمور تملک اراضی معارض در مسیر کمربندی فرون‌آباد به شریف‌آباد قرار گرفته است، تصریح کرد: نزدیک به ۴ کیلومتر از مسیر این کمربندی دارای معارض است و در جلسه شورای اداری مقرر شد شهرداری پاکدشت کار تملک اراضی معارض را عهده‌دار شود.

وی میزان اعتبارات مربوط به تملک اراضی این کمربندی را ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: علاوه بر اعتباراتی که مربوط به آزادسازی اراضی است ،۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این کمربندی برآورد شده که با مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد مقدمات جذب اعتبارات این طرح در بودجه سال آینده دارای ردیف اعتباری شود.

وی همچنین در خصوص رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی عباس‌آباد از تشکیل جلسه‌ای مشترک در دفتر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و گفت: در خصوص برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات زیربنایی شهرک صنعتی عباس از جمله مشکل آب و برق مقرر شد جمعی از صاحبان صنایع مستقر در این شهرک در دفتر رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور پیدا کنند.

استاندار تهران همچنین از برنامه‌ریزی برای جذب اعتبارات تکمیل بیمارستان‌های زعیم و شهدای پاکدشت و همچنین تکمیل طرح آب‌رسانی از سد ماملو به شهرستان پاکدشت خبر داد.

انتهای پیام

کد N1900453

وبگردی