آفتاب

مهلت ثبت‌نام مدرسه تابستان رباتیک امیرکبیر تمدید شد

مهلت ثبت‌نام مدرسه تابستان رباتیک امیرکبیر تمدید شد

مهلت ثبت نام در ترم تابستان مدرسه رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر تمدید شد.

به گزارش ایسنا با توجه به افزایش تقاضا برای حضور در دوره تابستان مدرسه رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهلت ثبت نام تا پایان روز 8 تیرماه 97 تمدید شد. این دوره به صورت ترمی و در طول سال در سطوح گوناگون و بر طبق یک برنامه چهار ساله از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

مدرسه رباتیک امیرکبیر به دنبال آن است تا با بهره‏‌گیری از پتانسیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با درنظر گرفتن الگوی دانشگاه نسل سوم به دنبال تربیت نسلی باشد که در آینده‌ای نه چندان دور، کارآفرین و محرک اصلی اقتصاد دانش‌بنیان کشور است تا از این طریق با انتقال تجربه موفق چندین ساله دانشگاه در این حوزه به نقش‌آفرینی در کشور بپردازند.

این مدرسه با همکاری فدراسیون جهانی رباتیک فیرا برگزار می‌شود و چرخه‌ای هدفمند برای آموزش نسل جوان کشور با نگرشی مثبت جهت ایجاد زمینه کارآفرینی و تولیدات دانش‌‏بنیان در آینده کشور است. این مدرسه با شعار "رباتت را خودت بساز!! " به دنبال ایجاد نگرشی جدید و نوین در آموزش رباتیک و هوش مصنوعی است تا با استفاده از اساتید مجرب و به‌روزترین روش‌‏های نوین آموزشی به دنبال انتقال انگیزه و شور و نشاط به نسل جوان کشور از سنین پایه باشد.

دوره برنامه‌ریزی شده تابستان برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم است.

انتهای پیام

کد N1900104

وبگردی