آفتاب

افتتاح کلانتری در محدوده سرخه حصار به زودی

افتتاح کلانتری در محدوده سرخه حصار به زودی

فرماندار تهران در جلسه بررسی مشکلات منطقه ١٣ گفت: به زودی تکلیف سرخه‌حصار مشخص خواهد شد و یک کلانتری قطعا در منطقه احداث خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فرهادی افزود: باید به داشته‌های این منطقه توجه کنیم و فقط 5 درصد از منطقه 13 بافت فرسوده است، در حالی که مناطقی چون 18 تا 90 درصد بافت فرسوده دارند و ما به ضعف‌های منطقه نیز واقف هستیم.

در ادامه این جلسه مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه همه ما سربازان دیپلماسی هستیم در رابطه با برجام گفت: مسئولین ما بدعهدی نکردند بلکه این آمریکایی‌ها بودند که به برجام پشت کردند ما هنوز در برجام هستیم اما اگر نظام به این نتیجه برسد که برجام فایده ندارد مجلس هم به دنبال دولت بر اساس خواسته‌های نظام عمل می‌کند.
وی در رابطه با جایگاه شورایاری‌ها نیز تصریح کرد: در این رابطه استفساریه‌ای در مجلس شورای اسلامی در حال تنظیم است و اگر رأی بیاورد مشکلات حل می‌شود اما برخی نمایندگان که از شهرهای کوچک آمده‌اند دغدغه شورایاری‌ها را ندارند.
کواکبیان با بیان اینکه شورای ساماندهی امور پایتخت با حضور وزرا و رئیس دولت است افزود: چه اشکالی دارد در این شورا بر بحث خروج پادگان‌ها از شهر که تصویب شده است تاکید شود؛ چراکه مردم این منطقه در اطراف پادگان اجازه ساخت بیش از دو طبقه را ندارند اما برخی در مناطق بالاتر می‌توانند برج بسازند. در رابطه با قهوه‌خانه‌ها هم باید بگویم به دنبال ساماندهی آنها هستیم اما قهوه‌خانه علنی بهتر از قهوه‌خانه زیرزمینی است.
انتهای پیام

کد N1898765

وبگردی