آفتاب

سلطانی‌فر: شما یک لحظه از خوشحالی من را دیدید/ در مورد تمدید با کی‌روش بعد از جام جهانی صحبت می‌کنیم

سلطانی‌فر: شما یک لحظه از خوشحالی من را دیدید/ در مورد تمدید با کی‌روش بعد از جام جهانی صحبت می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان کشورمان در مورد اوضاع تیم ملی در جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در خصوص حضور ارکست‌های موسیقی در روسیه و کنار تیم ملی اظهار داشت: زبان هنر و ورزش زبان تحکیم پیوند بین ملت‌هاست و ما در این دو عرصه در سطح جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. این اقدام ارزنده ارکست سمفونیک تهران و ارکست ملی ایران تاثیرات مثبتی روی ایرانیان و اعضای تیم ملی داشت و آنها احساس می‌کنند در خانه خودشان بازی می‌کنند.

وی افزود: حضور هموطنان در روز بازی و شهر‌های مختلف چشمگیر و ارزنده است و امیدواریم با این شور و شعفی که در دیدار با مراکش بود در دو بازی بعدی هم باشد. هنرمندانی هم که کنار بچه‌های تیم هستند باعث می‌شوند احساس شعف و غرور به بازیکنان تیم ملی منتقل شود و از آنها تشکر می‌کنم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد خوشحالی جالبش هنگام گل ایران به مراکش گفت: شما یک لحظه از آن خوشحالی را دیدید و همه‌ آن را ندیدید.

سطلانی‌فر در ادامه با اشاره به بازی‌های بعدی تیم ملی گفت: ما با همه توان به بازی می‌رویم تا ببینیم چه می‌شود. من امیدوارم با وجود حضور در گروه دشوار بتوانیم صعود کنیم. فعلاً بچه‌های تیم ملی قول داده بودند عیدی بدهند و به قولشان عمل کردند ما هم طبق وعده پاداش آنها را پیش از بازی با اسپانیا پرداخت می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد کی‌روش گفت: فعلاً اجازه دهید روی بازی‌ها متمرکز شویم و در این مورد بعد از جام جهانی صحبت می‌کنیم.

کد N1896890

وبگردی