آفتاب

تسلیت رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در پی درگذشت استاد قانعی راد

تسلیت رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در پی درگذشت استاد قانعی راد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پیامی درگذشت رئیس انجمن جامعه شناسی ایران دکتر محمدامین قانعی راد را در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدجواد حق شناس در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پیام تسلیت خود در پی درگذشت دکتر محمدامین قانعی راد، گفت: بسیار سخت و باورناپذیر بود که اولین خبری را که در روز عید فطر دریافت می‌کنیم در گذشت دوست ارزشمند و استاد بزرگ جامعه شناسی کشورم باشد.

وی افزود: استاد دکتر سید محمد امین قانعی راد استاد بزرگ جامعه شناسی و رئیس سابق انجمن جامعه شناسی ایران پس از یک دوره سخت مبارزه با بیماری سرطان ، دوستداران، استادان و دانشجویان علاقمندش را تنها گذاشت و به سوی پروردگارش شتافت. جامعه علمی کشور به ویژه حوزه جامعه شناسی ایران سوگوار درگذشت این استاد فرزانه و دانشمند فرهیخته خواهد بود.

وی ادامه داد: کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران سوگ از دست دادن این جامعه شناس متعهد و ایران دوست را به خانواده ارزشمند قانعی راد، جامعه علمی، انجمن جامعه شناسی ایران، همکاران و دانشجویان این استاد تسلیت گفته و شادی و آمرزش روانش و شکیبایی فراوان برای خاندانش را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

انتهای پیام

کد N1896707

وبگردی